expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 11. 2014.

Styling in Suite #102 #103 #104 #105 - Basic Mini Skirt

Dobro jutro svima :D
Evo mene opet od ranog jutra :)
Ja volim da spavam,ali ocigledno ovaj vikend necu da spavam do podne xD
Ja sam pre pola sata ustala i odmah na kompjuter...Danas MORAM da ucim hemiju i fiziku i svaki dan imam da ucim po dva predmeta...Lako je da mi neko kaze ''uci'' (kao Ana .-.) kad ja nemam ni koncentraciju ni volje,a i nista ne kapiram
A sada da predjemo na post dok ne pocnem da pisem o svemu samo ne o stajlinzima :')
Ovaj post stoji jako dugo na radnoj verziji (mesec dana) i sada sam se setila da ih imam posto me je mrzelo da pravim nove :D
Napravila sam stajlinge sa Basic Mini Skirt,evo ih:

1.Stajling
Meni se jako svidja,sada bi promenila ove stikle,ali pre mesec dana nisam imala nista drugo osim njih xD
Svidja mi se kako stoji ova majica na suknji i rado bih nosila ovaj stajling u RL *-*
Sovica i torbica upotpunjavaju stajling 

2.Stajling
Ovu suknjicu mi je Natalija poklonila za rodjendan i hvala joj do neba i nazad *-*
Presvrsena je i iako ne volim ovu bledobledobledo roze boju,meni se suknja svidja
Stajling je jako neznih boja i to mi se jako svidja :)

3.Stajling

Nisam preterano zadovoljna ovim stajlingom...Svidja mi se,a i ne...
Ne znam sta da kazem za ovaj stajling

4.Stajling

Ovo je jedan crno-beo stajling
Ovu suknju mi je takodje Natalija poklonila za rodjendan *-*
Stajling mi je bio prazan pa sam dodala ogrlicu i mislim da je stajling jako sladak :D


To bi bilo to!
Sad idem da igram HayDay(zarazila sam se njima),pa cu da uznem knjigu u ruke kako bih uvece odmarala,a ne ucila ko poludela kao obicno... xD

Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Komentarisite!

(15 poena)

5 коментара:

  1. Анониман16.11.14. 09:39

    I ja igram isto Hay Day xD Mislim,moj otac.Otkad sam instalirala tu igricu on ne ostavlja telefon! XD Inače,stajlinzi su precute,sviđaju mi se.Iako ja imam samo tu rozu suknju koju si stavila u 3. stajling :)
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  2. Komentarisacu sve stajlinge posebno♥
    1-Jako je lep i svidja mi se.Ocena 9/10
    2-Prelep *_* Sve je lepo uklopljeno.Ocena 10/10
    3-Isto mnogo lep,ali ipak je drugi naj... ocena 9,5/10
    4-Mnogo mi se svidja crno-bela kombinacija i lepo si uklopila sve.Da nisi stavila ogrlicu bilo bi prazno.Ocena 10/10
    Znaci najlepsi su mi 2. i 4.stajling :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.11.14. 18:22

    Svi staylizi su prekrasni, svidaju mi se, a ja imam cak dvije u ormaru, samo sto ie ne nosim cesto, neznam kako da ih slozim, ali da nije pre dosadno.xD Mozda uzmem jedan od ovih.:)♥♥ Imam bijelu koju sam nasla na bazar-u za samo 50sc. Ja onako listam i onda i dode ona.xD♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши