expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 11. 2014.

Nova kolekcija trgovine Subcouture - Tough Love ♥

Hellou. (:
Vidim da Natalija ima bas puno obaveza sledece nedelje pa sam
resila da joj pomognem koliko toliko. Dakle , od danas do nedelje (30.11.2014.)
cu ja pisati novosti. Ja sam imala stvarno prenatrpanu nedelju i zato shvatam kako
je Nataliji. Bukvalno sam svaki dan imala da naucim po 20-30 stranica iz knjige , jer
sam imala 5 testa i pitali su me usmeno cak iz 4 predmeta. Tako da , razumem kako joj je.
I znam da nije fer od mene sto sam sve predala Nataliji i Natasi , ali morala sam. Da one
sada ne pisu novosti , ne bi imao ko. I blog bi bio zatvoren. Zato su one veoma zasluzne zato
sto je blog otvoren. I hvala im sto mi ovoliko pomazu. ♥

Eh , sada konacno da predjemo na danasnju novost.
Jutros nam je u starplazu stigla jedna nova kolekcija koja je vremenski ogranicena ,
a to je... SUBCOUTURE. :)

Evo kako izgleda grafika:
Grafika je savrsena. Lepo su sve ovo osmislili. ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Meni se kolekcija mnogo dopada , stvarno su se potrudili da
svaki predmet savrseno izgleda. Takodje postoji , ja mislim , dva predmeta koji su samo
za ss clanove. :/ Ali mojoj lutki lepo stoje samo
nekoliko predmeta. No , kao i uvek. Preskocicu izgleda i ovu kolekciju
jer nemam ni jednog jedinog stardolara. :/ ♥

To bi bilo to.

-Da li Vam se dopada nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)





Нема коментара:

Постави коментар