expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 11. 2014.

Total transfomation #11






Hellou !
Prije svega imam jednu veliku,sjajnu vjest (za mene xD) postala sam NCG !



Ajme,jos ne mogu vjerovati ! Koliko sam se samo trudila da postanem NCG i nikad nisam,a sad nista,uđem na stardoll kad ono CucaStar1 NCG *O* To je vjerovatno što sam ovdje blogerica ! Tako da,hvala svima na glasovima,volim vas puno,puno,puuno,puno,punoooooo!

I jos nesto za moje natjecanje vise ne primam prijave,sorry ali ne mogu ih vise primiti xD imam 13 prijava..I da,1-2 12. objavljujem 2. krug i tko ispada i ko je najbolji ♥

I jos nesto xD Danas u BiH nije bilo skole,lijepo je vrijeme pa sam cijeli dan vani iako bi trebala uciti i pisati zadacu xD

To je su moje vjesti sada napokon idemo na post xD
Danas sam uređivala katarina8876 !

Njen outfit :



Lijep outfit :)

Moj outfit :




Sve ove stvari su savrsene i outfit mi se jako sviđa! ♥

Njen makeup :



Ne sviđa mi se sto je stavila ovoliko rumenila :P

Moj makeup :



Niš posebno xD

Eto ljudeki moji odoh se ja iskakati jer sam prestretna!

I još nešto (ovo jos nesto mi preslo u naviku xD) 3. ljudi koji komentiraju post dobivaju dizajne s moje druge lutke..

Sviđa li vam se outfit i makeup?
KOMENTIRAJTE!
(15 bodova na SOSD kartici)


Vaša prepresretna,

6 коментара:

  1. Анониман25.11.14. 18:03

    Outfit mi se mnogo svidja.Mislim da nemam ove pantalone,ali iskombinovacu nesto.Makeup je jednostavan i lep.I cestitam ti na NCG!!!!!♥
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман25.11.14. 18:07

      Imaju ti iste te pantalone u Fallen Angel (nez je li se pise tako) samo su malo svjetlije :) I hvala ti ♥
      -CucaStar1

      Избриши
  2. Анониман25.11.14. 18:06

    Cestitam jer si postala NCG!!!♥♥
    Zaljubila sam se u outfit *_* Makeup je isto lep
    StarMicaHeart

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.11.14. 19:28

    Cestitam od srca :)
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  4. Outfit je nice i make-ap isto
    Da li bi mogla i meni napraviti transformaciju

    Elna-Igre

    ОдговориИзбриши