expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 11. 2014.

Total trasnfomation #6

Hej ♥
Wow,već smo došli do 6. posta moje rubrike *-*
Ako Mici dopusti na moj 10. post objavit cu jedno natjecanje ♥
Stvarno nemam vremena pa idemo na post !
Danas uredjujem StarMiciHeart ♥

Njen outfit :



U ovom outfitu mi se ne sviđa taj kais/remen jer je veći od topa pa izgleda cudno O.o Ali suknjica je jako slatka ♥

Moj outfit :



Imam ovu haljinu i obožavam je,jednostavno je pree ♥

Njen makeup :



Izgleda kao da se nije ni našminkala,pa i nije neš' ;/

Moj makeup :



Ovaj makeup je girly i jako mi se sviđa ♥


Dakle,ja sam rekla da ću nokte izbaciti,tako da ne očekujte nokte više :)

Lista :


NiceLory12

Lexy15

elejotela

-katyperylove18

~Macakuca10

- katarina8876

-DivaKata

PrincessAntea99

Sviđa li vam se outfit i makeup?
Komentirajte!
(15 bodova na SOSD kartici )

XOXO,










2 коментара:

  1. Анониман20.11.14. 14:19

    Hvala ti♥I make up i outfit su prelepi♥♥♥
    StarMicaHeart

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.11.14. 14:45

    Divni su i outfit i make-up. ♥ Lijep post!
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши