expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 11. 2014.

Total transfomation #1

Hej,evo mene opet!
Moja suradnica Nataša (NataStarDoll01) je 1. komentirala post pa će 1. dobiti svoju ''transfomaciju'' :)
Iza nje su :
1.LenaLenicaLexy
2.
Tena_Candy

Tena_Candy je rekla da Nicole321cool2 isto želi transfomaciju,ali ja sam rekla prvih 3 koji komentiraju :)

Da ne duljim,krenimo!

Ovo je njen outfit :


Vrlo lijep outfit,objavila je ovaj outfit u njenom 100. postu :D Sve u svemu jako mi se sviđa *-*



Moj outfit :


Ovo je jedan vrlo jednostavan outfit koji se može nositi i u RL :)

Njen makeup :

Makeup je jednostavan,ništa specijalno,ali sviđa mi se :)

Moj makeup:



Ona nije imala puno šminke puno šminke,pa nisam baš nešto mogla napraviti,no dobro je xD

Njeni nokti :



Njeni nokti nisu nalakirani,obični su,imala je 2 laka no možda ona voli ovako :)

Moji nokti :





Ovi nokti su samo nalakirani rozim lakom.Sviđa mi se jer sam vidjela puno dollica koje svašta ''nađiđaju'' na nokte.Npr. dodaju one tetovaže,na nokte dodaju cvjetiće i stave prsten,nije li to malo previše? xD Tako da je ovo sasvim dovoljno,a lijepo je ♥


Eto drage moje,to je to!


Sviđa li vam se post?

Komentirajte!
(komentiranje ovog posta donosi vam 15 poena na SOSD kartici)

CucaStar1 ♥

6 коментара:

  1. Анониман14.11.14. 20:45

    Nice. ♥ Svidja mi se rubrika i svaka ti cast za post. (: Jedva cekam da vidim sledeci.
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.11.14. 23:04

    Super post. ^^
    Mozes li mene preurediti za sledeci? Na Stardollu sam Ancika004. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15.11.14. 09:19

      Kad zavrsim ove 2 koje su na listi cekanja onda cu tebe :)

      Избриши
  3. Preee♥
    Molim te uredi menw u sljedecem.
    SmileyMihaella

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja mi se stajling *-*
    A sto se tice make up-a,trenutno su mi dosadile Stardesign kose xD Jedinu u make up-u mi se ne svidja crveni karmin koji inace ne mogu da smislim xD
    Ali ipak tvoja rubrika nije da meni ubodes sta mi se svidja,a sta ne vec da me transvormises u nesto sasvim drugacije i mislim da si to uspela :D
    A sto se noktiju tice... Ja sam zaboravila i da ih imam na lutki xD
    Hvala puno na postu ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se svidja rubrika i super si preuredila Natu :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши