expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 11. 2014.

Total transfomation #8


Heii ♥
Sutra škola i počinje moj najgori pakleni tjedan :''(
Idemo odmah na post i moram učit biologiju :P
Danas uređujem elejotela jer Lexy15 nema ni šminke,a na njoj ne mogu složit outfit...
Počnimo!

Njen outfit :



Lijep,maštovit outfit,sviđa mi se :)
(jučer se bila ovako obukla,ja sam ovo jučer slikala,sada je promjenila outfit)

Moj outfit :



Ovo je jedan slatki i elegantni outfit,također mi se sviđa ♥

Njen makeup :



Jako lijep makeup *.*

Moj makeup :



Eto,možda Vam makeupovi sliče,ali nisu,to samo tako izgleda iz daljine :)

To je to ♥

I da! Od Line sam dobila kao nagradu grafiku za ovu rubriku :



Lice je malo čudno,no grafika se super!
Ovu grafiku ću stavljati na početku svakog mog posta ove rubrike :) ♥

Sviđa li vam se makeup i outfit?
Sviđa li vam se grafika?
Komentirajte!

3 коментара: