expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 11. 2014.

New HotBuys outfit #2

Hej Girls!

Stvarno nisam imala vremena da vam jučer objavim jednostavno nisam imala vremena
tako da nemojte se ljutiti :)



Jučer nam je stigao novi HotBuys predmet pa pogledajmo ga:


Predmet je lijep ali cijena baš i nije xD
Sviđa mi se kroj.


A sad da pređem brzo na outfite koje sam vam pripremila
i s kojima sam mogu reći jako zadovolja :D



Outfit za sd:




Meni je ovaj outfit jednostvano pre savršen,kad skupim sd nosit
ću ga sigurno :D

Stil mi je nak više opasna cura :D
Lančić upotpunjuje outfit i ubija ove tamne boje.
Haljina je preslatka,jednostavno je moram imati,njena će vrijednost
naglo narast kad dođe na bazar vidjet ćete da će biti tražena i ipak
je HotBuys tako da ne moram vam dalje pričati :D
Torbica je odličan izbor i preljepa je,malo je neobična i zato mi se sviđa.
Crne najlonke je ono što mi je najbitnije za ovakve vrste haljinica i one ju
nekako najviše naglašavaju.
Čizmice/marte nebih nikada obukla al ove idu savršenoo,zar ne?



Koristila sam:







Ukupno: 35SD






Outfit za sc:







Okej,outfit je lijep samo mi nekak fale crne najlonke,naravno
vi njih možete ubaciti ali pošto je outfit za sc a i da ne bude na potpuno
istoj bazi nisam stavila najlonke xD
Ovaj je outfit jednostavan i ovaj kišobran daje onu damsku eleganciju :)
Štikle su mi savršeno elegantne.




Koristila sam:





Ukupno:109sc




Kako vam se čini HB predmet?
Hoćete li ga kupiti?
A outfiti?
Koji vam se više sviđa?
Zašto?




Sljedeći post ove rubrike očekujte kada izađe novi HB predmet :)




Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)





2 коментара:

  1. Haljina too kjut n_n
    Što se tiče tvojih outfita,1. mi je nekako 'nađiđan' jer imaš dva različita printa na majici i na čizmama što po meni to nikako ne ide.Sc outfit mi nije nekako usklađen,sry :/
    Jako drugačije stilove imamo,zapamti NIJE HEJT!
    ~elejotela

    ОдговориИзбриши
  2. Postivam tvoju iskrenost :D


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши