expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 11. 2014.

Nova rubrika ♥

Helou my friends! 

Jako sam uzbudjena jer sam dobila dozvolu da pisem novu rubriku! 
Jeeeeeeeeeeeeeej! 
Mislim da je rubrika pun pogodak, 
nadam se da cete i vi deliti moje misljenje. 


Rubrika se zove:

"The Real Outfits On Stardoll"

Priznajem da ime nije nesto kreativno, ali nisam imala drugu ideju. 

U par teza cu vam opisati rubriku:

U ovoj rubrici cu uzeti jedan outfit iz realnog zivota, 
sto znaci da ga je neka devojka/manekenka/ nosila.
Uzecu svoju lutku na StarDollu i pokusati na sto bolji nacin 
da takav outfit napravim na StarDollu.
Naravno lica devojaka ce biti zamagljena i sve ostalo sto je privatno.


Mislim da sam vam dovoljno objasnila,
ako i dalje ne razumete ne morate se brinuti jer cu vam je sada predstaviti. 


Pocinjemo. 

Danasnju sliku sam nasla listajuci po pocetnoj.
Posto imam +1200 prijatelja nije bilo tesko pronaci dobar outfit. 

Evo utfita kojeg sam pronasla. 


Levo je slika real outfita, a desno StarDoll.
Po meni slicnost je velika. 

Evo stvari koje sam koristila:


Majica je jos u prodaji. (Gore vam pise ime prodavnice/trgovine)
Suknja vise nije u prodaji, trazite na Bazaaru, jako trazena.
Ogrlicu mozete pronaci na Bazaaru takodje.
Platforme su se skidale sa sajtova.


Kako vam se svidja nova rubrika? 
Da li vam lice outfiti ? 
Da li vam se vise svidja outfit u real zivotu ili na StarDollu? 

Od 1 do 10 kojom biste ocenom ocenili StarDoll outfit? 

KOMENTARISITE! 


Za komentar cete dobiti 15 boda na SOSD kartici.
Prvih 3 koji budu komentarisali 
(ali moraju opsirno) ce dobiti poklon od mene. :)



XOXOXO,
MissMaki1







14 коментара:

  1. Анониман9.11.14. 18:59

    Rubrika je jako zanimljiva i svidja mi se.Znam da ces se mnogo truditi oko nje♥A sto se tice outfita,jako lice.Ja prosto obozavam Basic suknjice i sve outfite sa njom :D I jako mi se svidja sto si sve lepo objasnila i sto si uredna.Jedva cekam sledeci post ove rubrike.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман9.11.14. 19:43

    Ta rubrika je bila na Our Fabulous stardoll,pisla ju je lanariplay007 samo nije isti naziv,to znaci da ovo nije tvoja orginalna ideja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala, jer ne pratim druge blogove. Da li i dalje pise tu rubriku?

      Избриши
  3. Анониман9.11.14. 19:44

    Rubrika je..WOW!Kad sam procitala ostala sam bez teksta!!Odusevila si me.Dobro si iskombinirala bas tu BASIV maicu i suknju.Po ovoj rubrici se vidi da si jako svestrana i kreativna devojka.Jedva cekam sledeci dio rubrike.
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9.11.14. 22:01

    Super rubrika.Pa da li je originalna.Po mom misljenju to je vrlo diskutabilno.Evo zašto jeste.Ja na primer ne citam sve blogove, jednoga dana odlucim da blogam.I setim se super ideje, koju retko ko ce se setiti i neko kaze to je vec neko pisao.Ok, ako je pisao ali mozda MisMaki to nije znala.Po meni je rubrika predivna , i mislim da ne moze isto pisati.Na ovome svetu ima mnogo razlicitih ljudi.I bliznaci se rode , slicno izgledaju ali im nikada otisak palca nece biti isti.Tako da mozda je neko pisao slicno ali nece svakako isto.Svako ima svoje nacine pisanja.Nadam se da ste me razumeli.
    -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom, u svakom slucaju hvala. Mici ce odluciti da li da je pisem ili ne. :/

      Избриши
  5. Анониман10.11.14. 10:27

    jel možeš napraviti outfit od ove slike zanima me :)
    (link)
    http://www.p8fashion.com/fall-outfits-tumblr/fall-outfits-tumblr-bxal/

    ♥ ♥ ♥
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  6. Predobra je rubrika,jako mi se svida,napokon nesto novo :DD

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман10.11.14. 17:56

    rubrika lepa ti lepa ofit lep bravo

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман11.11.14. 08:28

    Nova rubrika, zanimljivo, prelijepo.:) Imas ideja, koje su jako dobre.♥♥ Rubrika mi se svida i npr, ako se netko hoce obuc u neku osobu ti mu mozees pomoci.:)♥ Ja sam imala slicno natjecanje u jednom klubu prije.:)♥ Obozavam Basic suknje i imam dvije, jej! Ne koristim ih bas cesto.:/ Nemam ideja. Ima prekrasan nacim pisanja koji mi se svida i svatko bi se snasao u njemu, i lijepo opisujes.♥♥ Po rubrici i ostalim postovima primjetila sam da si ti vrlo kreativna.♥ Pa jedva cekam sljedecein post.♥:*
    -With true love.:)
    DivaKata.♥

    ОдговориИзбриши