expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

Styling in Suite #101 ♥

Dobro jutro svima :D ♥
Sanjala sam jedan jako cudan san i jako me boli glava zbog toga... :o
Ovo pisem pa se odmah bacam na intervjue i postove posvecene samo nekoj osobi (to dugujem kao nagrade)
Setila sam se mojih postova na radnoj verziji tu imam i dizajniranje i FOPS,ali mi se FOPS bas i ne pise xD
Evo stajlinga:

Koristila sam:
Heavyweught Black Platforms / Fallen Angel / 80 sc
Wild Candy Striped Clutch / Wild Candy / 92 sc
Basic Black High Waist Shorts / Basic / 38 sc
Bicard Top / Fallen Angel / 10sd
Ukupno:10sd 210sc

Meni je ovo jedan od omiljenih stajlinga :D
Mnogo mi se svidja *-*
Inace,sledece stajlinge koja objavljujem sam napravila jos pre mesec dana dok je blog bio zatvoren,ti stajlinzi se ni meni ne svidjaju bas,ali me je zao da ih ne objavim xD
Oni koji su osvojili nesto kao nagradu za moj 100. post,cekaju ih nagrade na mom Bazaru :D

Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite o njemu?
Komentarisite!
(15 poena)

2 коментара:

  1. Анониман15.11.14. 19:38

    Stayling mi se svida, a nije niti jako skup, pa je to super.:) Zgodan je i moze se obuc za neke prilike samo a mozda hlace i stikle promjenila makar je i ovo super.♥♥ Hvala na poklonu na tvom bazaaru.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Stajling je wow *_* Odusevljena sam :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши