expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 11. 2014.

Nova kolekcija Callie's Picks

Hello dollies!

I ova odvratna nedelja je skoro gotova.
Nadam se da cu je izgurati do kraja...
Danas smo dobili novu CP kolekciju. Evo kako ona izgleda:
(KLiknite na sliku da biste je uvecali)

(Kliknite na sliku da biste je uvecali)

Pa, okej.
Nije nista posebno, svidjaju mi se cipele na drugoj strani na pretposlednjoj lutki.
Imamo nekoliko stvari za sc, evo ih:
Evo svih stvari.
Pa, okej. Razmislicu o kupovini crvenih patika.
One su mi okej. Inace ostalo mi se nista ne svidja, ali verujem da se nekome i svidja. :)

Kako vam se dopada kolekcija?
Kupujete nesto?
Komentarisite.

1 коментар:

  1. Анониман22.11.14. 09:16

    Hmmm... Pa kolekcija mi je onako, kupit cu sigurno ove crvene jer ne kostaju mnoga a bas su mi cute. I jos ove crne cipele sta si i ti rekla da ti se svidaju za njih cu jos razmislit.:)♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши