expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 11. 2014.

Spasi me 6. deo



Hello dollies!

Petak je! :D
Pre svega, zelim da cestitam obema bloggericama!!!
Obe su jako aktivne citateljeke, i zao mi je sto ih gubimo kao citateljke, ali drago mi je sto su sada i one delovi velike SOSD porodice. Dobrodosle! Nadam se da cete dugo biti sa nama :D
Pa, posto ste otkacile za romanom i posto vidim da cete me zaklati na spavanju ako ga ne objavim danas, evo nastavka.
-Spasi me-
5. deo
gde  mi se sve skuplja, dobijam ono cemu sam se jako dugo nadala i cekala i sve se komplikuje
 
Htela sam da sidjem dole kod Viktorije i Bena, ali gdjica Hilt i se isprecila.
„Amelija“ , rekla je, „na dvadeseto rodjendanu nase skole bice sve one zvezde koje si sastavila, ali, bice jos pevaca osim tebe. Pozvali smo jos tri devojke iz razlicitih zemalja; Noru iz Pariza, Celsi iz New York-a i Esli iz Londona. Njih tri ce pevati sa tobom, jer one idu u nasu skolu u njihovim drzavama“.
„A, kada ce one doci?“ , pitala sam.
„Nora i Esli ce doci danas u dva, one imaju zajednicki let, a Celsi ce dovi u pet jer im treba malo vise vremena da predju Antlantik. U svakom slucaju, danas ce ih pokupiti momci iz nase skole zajedno sa mnom. A ti razmisli o pesmama koje mozete pevati sve cetiri zajedno. Smisli makar jednu, okej?„
Klimnula sam.
„Okej“.
Sisla sam do Lili i Bendzamina.
„Jeeej! Cestitam!“, rekla je veselo Viktorija. Ben se samo smeskao.
„Ej, ljudi, imate li bilo kakvog pojma neku pesmu koju moze da peva 4 devojke, jedna Britanka, Jedna Francuskinja i jedna Amerikanka sa mnom?“
„Little Mix DNA“ , ispalila je Viktorija kao iz topa.
„Wow, to je bilo brzo“, rece Ben zafrkavajuci je.
Ona mu se samo isplazila.
*
Sutradan, tri devojke cekalle su me na sceni.
Tu su bila cetiri mikrofona na visoki stalcima, i cetiri visoke barske stolice kod mikrofona i tu je bila Gdjica Hilt.
„Amelija, tu si!“ , rekla je trceci ka meni, u zurbi, kao i obicno.
Popela sam se na scenu.
„Amelija, ovo su Nora (pokazala je na nisku plavu devojku sa pustenom ravnom kosom), Esli (to je bila kovrdzava devojka koja je bila puno visa od mene i nasmesila se i mahnula) i Celsi (stepenasto sisana Amerikanka sa ombre-om u kosi). Jesi li razmislila o pesmi?“
„Cao, devojke! Razmisljala sam o pesmi i mislim da imam ideju. Sta kazete da probamo DNA od Little Mix?“
„Sjajno!“ , skocila je Esli odmah. I ocekivala sam da ce se sloziti. Little Mix su Britanke.
Nora nije razumela ni rec, a onda joj je Celsi prevela sta sam rekla i ona je klimnula.
„Moze“ , rece Celsi.
Pokazala sam im tekst.
„Njih je cetiri, nas je cetiri. Lako cemo podeliti tekst. Sta mislite?“
„Ja hocu da pocnem“, rekla je Celsi.
„Znaci, ti pevas Perrie-in deo“, rekla je Esli.
„Da“, rekla sam, „a ja cu Jade-in. Celsi, pitaj Noru da peva deo koji pripada Leigh Anne“.
Celsi je nesto nablebetala na francuskom, i Nora je uzela tekst da pogleda. Onda je rekla: „Peut“.
Celsi je podigla pogled i rekla: „Slaze se. 

"Meni onda ostaje Jessie?“, pitala je Esli.
Celsi je klimnula.
„Ok! Onda, na posao!“, viknula je Gdjica Hilt pljeskajuci rukama.
Poskocile smo i stale za mikrofone. Sele smo na svoje stolice. U publici je, pored Blondi, Viktorije i Bena, kao i par drugih uobicajenih ljudi, bilo jos pet-sest ljudi koji su predpostavljam bili pratnja devojkama.
Pocela je muzika i Esli je pocela. Akcenat joj se savrseno uklapao uz Perrie, bio je to cist britanski.
Does he tells you he loves you when you least expect it?
Does he flutter your heart when he kisses your neck?
No scientist or biology
It's obvius when he's holding me
It's only natural that I'm so affected

Moj deo je bio Jade, koja ide odmah posle nje i peva strofu pred svaki refren, a prilikom poslednjeg refrena treba visoko da urla Uooooooaaaaaaaaaaaaah....

Oh Oh Oh
And my heart wont beat again
If I can't feel him in my veins
No need to question, I allready know

Prvi refren pevale smo sve cetiri.

It's in his DNA
D-D-D-DNA
It's in his DNA
And he just takes my breth away
B-B-B-Breth away
I feel it every day
And that's what makes a man
Not hard to understand
Perfect in every way
I see it in his face
Nothing more to say
It's in his D-D-D-DNA

Pesma se nastavila istim tempom neko vreme.
Momci iz moje skole su stavrn prevazisli sebe. Osvetljenje je bilo fantasticno. Iznad svake od nas bio je reflektor koji je obasjavao samo onu koja trenutno peva. Na refrenima, sva cetiri reflektora bila su ukljucena. U trenutku kad su reflektori ukljuceni vi ne vidite nista ispred sebe, a kad se vas iskljuci i ukljuci neki od ostalih devojaka vidite publiku.
I tako, dodje zadnji refren i ja krenem da pevam visoki ton i u trenutku kad ga uspesno zavrsim, Ben i Viktorija se oduseve, i onda mi se ponovo upalilo svetlo i nisam mogla da ih vidim.
Svetlo mi se onda ugasilo i upalilo se kod ostale tri koje su pevale.
Videla sam ih.
I osetila sam kako mi srce steze ogromna velicna pesnica.
Izgubila sam vazduh.
Blondi je drzala Bendzamina za kragnu od kosulje i vukla ga sebi, sa svojim jeziko u njegovim ustima, ljubeci ga stilom koji Viktroija i ja zovemo Moze li tvoja glava da stane u moja usta stil.
On je pokusavao da je lagano odgurne.
I ja bih da i neko radi TO u javnosti. A i ne samo u javnosti.  UOPSTE.
Nisam mogla da ih gledam.
Nisam mogla da gledam NJU kako ljubi NJEGA ispred mene.
Kad sam ja ona koja to zasluzuje.
A ne ona. I ne niko drugi. JA.
Ona je nastavila da to radi.
Ja nisam mogla da izdrzim ni sekund vise.
U isto momentu je dosao red na mene i ja sam samo cuala i gledala ovo dvoje.
Njih dvoje su se rezdvojili i pogledali me.
Kao i svi ostali u sobi.
Skinula sma pogled sa njih dvoje, sisla sa stolice i otrcala medju zavese.
Nestala sam pre nego sto je iko mogao ista da mi kaze.
Otisla sam u bekstejdz, i pocela da trazim svoju torbicu i telefon.
zelela sma samo da nestanem odande. Sto je pre moguce...
Iznenada je za mnom uletela Viktorija.
„Amelija, sta kog djavola radis? Ostavila si devojke tamo, svi se pitaju gd...“
„Ne mogu vise, Viktorija“, sasekla sam je, „ne ogu da je gledam kako se ljubi s njim. Ne bogu. Ranije mi to nije smetalo, ali sad... Ddoje mi da je gadjam necim. Ja...“
Ucutala sam jer je tad usao i Ben.
„Sta se desava?“ , pitao je.
Otvorila sma usta da odgovorim, ali Viktorija je umesto mene rekla: „Boli je glava. Nije joj dobro. Ne  moze da peva. Ja idem da je odvedem kuci, vazi?“, rekla je i izgurala me na vrata.
Otpratila me je do kuce i ostavila me tu.
„Budi tu i saberi se“, rekla je. „Njemu se svidjas TI, a NE Hejzel. I, ako te bas zanima, a ona je skocila na njega, a njemu je bilo neprijatno. Nije on ljubio nju nego ona njega. Tako da pojedi nesto, istusiraj se i prestani da dramis“.
U kuci su me sacekali mama i tata srecni kao prasici.
„Idemo u Italiju!“, vikao je tata.
„Idemo u La Italia!“ , vikala je mama.
„Kao prvo, mama, ne kaze se tako, a kao drugo,kad idete i zasto ja ne idem?“
„Zato sto je za nedelju danan nasa godisnjica i mi cemo je proslavljati svaki put u drugoj temlji. Mama mia!“ , vikao je tata.
„Pa, srecno“, rekla sam. „S tim ocajnim italijanskim necete stici ni do aerodroma“.
Tata me je potapsao po ramenu.
Uzeli su kapute.
„Idemo po karte za avion! Budi ovd ei budi dobra. Vracamo se za neka dva sata“.
Otisli su ja sam napravila sebi sendivic i sela da gledam Prijatelje, koji su apsolutno jedina stvar koja moze da me oraspolozi ikada.
Tada je neko pokucao na vrata.
Ustala sam usput gaseci serijuč
Otkljucala sam vrata.
Pred njima je stakao Bendzamin.
„Moramo da razgovaramo“, rekao je bez pozdrava, bezn osmeha, bez icega.
Uhvatio me je za nadlanicu , zatvorio vrata i povukao me u moju sobu.
Iznerivrala sam se.
„Pusti me!“, viknula sma i otrgla se.
Okrenuo se ka meni. Svojim plavim ocima.
Njima nisam mogla da se oduprem.
Sela sam pored njega.
Ruke su mi bile na krevetu. Seo je pored mene.
„Nisi otrcala sa scene jer  te boli glava, zar ne?“ , pitao je.
Znao je. On je znao.
Ako mu je Viktorija rekla, to ce biti poslednja stvar koju je ikad uradila...
Nisam htela da ga lazem. Nisam htela da mu kazem istinu. Cutala sam. Oborila sma pogled.
„Otrcala si jer me je Hejzel poljubila, je l' da?“ , pitao je ponovo.
Iznenada, nisam mogla vise da izdrzim.
NM je pocela da se dere.
"Kako ne kapiras, muski mozgu?! Ili me smao provociras? Igras se sa mnom? Zato sto sam ljubomorna na nju! Zato sto ne mogu da je gledam! Zato sto te ima ONA, a ne ja!!! Zato sto je ona..."
Sasekao me je.
„Ne, ne. To je okej. To je okej jer...“
Stavio je svoju ruku na moju. Podigla sam pogled.
„...jer se slazem sa tobom. Hejzel nije devojka koju bi trebalo da ljubim“.
Nagao se ka meni i poljubio me.
Nakrivio je malo glavu da nam se nosevi ne bi sudarili i spustio svoja usta na moja.
Onda se povukao i rekao: „Ti si“.
O BOZE.
Da li postoji nesto omanticnije od ovoga?
Nou.
Nope.
Njet.
Iznenada, nisam vise mogla da izdrzim.
Sve sto sam tih meseci potiskivala, sva moja osecanja, sve sto sam htela, uradila sam tad.
Onog dana kad je pao na mene i kad smo bili tako blizu dobila sma poriv da ga poljubm s jezikom i da ga drzim i ne pustam nikad.
To sam i uradila.

Trajalo je nekih dva minuta.
Osecala sam njegov jezik u svojim ustima, njegove ruke na svojim kukovima, ipreko ledja, u kosi...
Osecala sam miris sapuna i sampona od limuna, i decackog parfema...
Sve sto sam poslednjih meseci potiskivala I skrivala, izbilo je na povrsinu. Osetila sam napad adrenalina I eksploziju strasti.
Rekla bih da je I on osecao isto.
Posle par minuta ljubljenja odvojio je usne od mojih I pitao me:
“Pa, madam, jeste li za sejk?”
“Okej, moze, ali imamo sat vremena”, rekla sam.
Pokupila sam koznu jaknu, zakljucala stan I uhvatila ga za ruku.
Isli smo zajedno do Miline Prodavnice sejkova, gde je on kupio sejk od cokolade, a ja od maline, visnje I borovnice.
Prebacio mi je ruku prkeo ramena I ja sam naslonila glavu na njegovo rame.
Iznenada, taj romanticni moment prekinula je kisa jer I je kapnula pravo na celo, pa sam morala da otrcim u obliznji Tifany Fashion I kupim kisobran.
Istracala sma napolje I Ben je uzeo kisobran, rasirio ga I onda me privukao ka sebi, drzeci kisobran tako da nas stiti oboje.
Posto je padala kisa, seli smo u jednu poslasticarnicu I narucili veliki vocni kup sa mrvicama. Uzeli smo jedan veliki, da bismo ga jeli zajedno, kao parovi u filmovima.
Uzela sam kasicicu I uzimala ale komadice voca, iako bih inace pojela ceo kup za tri minuta. Htela sam da budem dama.
Ipak, I dalje nisam mogla da verujem da je konacno moj.
Mislila sam, da je to previse dobro da bi bilo istinito.
I bila sma u pravu. A to cu uskoro I shvatiti.
Ben I ja smo jeli kup, pricali I smejali se.
Ostalo nam je jos malo na dnu kupa posle oko pola sata, uzela sam jos jednu kasiku, a onda je Ben privukao veliku staklenu posudu ka sebi I pokupi ostatke.
U jednom trenutku, pogledao je u mene, I rekao:
“Hej, imas mrvicu na usni”, onda se nagao I pojeo mrvicu sa mojih usta.
Osetila sam iste leptirice I prijatno golicanje u stomaku kao malopre.
“Sad moram da idem”, rekla sam ustajuci.
“Mhm, otpraticu te”, rekao je takodje ustajuci.
Isli smo ka nasoj zgradi drezci se za ruke.
Kad smo bili na keih deset metara, pitala sam ga:
“I, kako je Hejzel reagovala?”
“Kako je Hejzel reagvala na sta?”
“Na RASKID, pileci mozgu”.
Bili smo stigli do mojih vrata.
Cutao je.
Izneada me je spopala panika.
“Ti si RASKINUO sa Hejzel pre nego sto si me poljubio I pitao da izadjemo, je l’ da?”
Tisina. Gledao me je kao da mu je stvarno zao. Nije me bilo briga.
“JE L’ DA?”
“Emili, ja…”
“…pokusavas od mene da napravis od mene malu gospodjicu kurvicu koja izlazi I ljubi zauzete momke? Igras se sa mojim osecanjima? Nije ti dovoljna jedna, vec ti trebaju sve devojke ovoga sveta?”
“ZNAS da to nije tacno”, rekao je.
Znala sam. Ali sam bila ljuta. Iako sam znala  da mi on to nikad ne bi uradio. Ali,resila sam malo da ga zabrinem.
Sasekla sam ga.
“Kako si mogao?”, pitala sam razocarano I sa tuznom I zgadjenom facom, utrcala u stan I zalupila vrata.

Uh! xD
Drama na nivou :'D
Kako vam se svidja roman?
Za nastavak 10 komentara, a svaki komentar vam donosi 15 poena. :)



-Natalija

12 коментара:

  1. Zasuzile su mi oči na kraju... Nemam riječi, jednostavno savršeno, dramatično, romantično i sve kako volim *Q*

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Natalija na dobrodoslici i meni je drago i nadam se da cemo se dugo druziti na ovome blogu :D
    Roman je jednostavno savrseeen,odlicno pises,jako je osjecajan,jedva cekam nastavak *__*


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14.11.14. 23:07

    Savrsenstwo!!Talentirana si jako!I hvala na dobrodoslici :)

    ОдговориИзбриши
  4. H šmrc, ja placem ja nemam riijjeci pa.. pa..♡

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман15.11.14. 10:19

    prelepoo jedva cekam nastavak!
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15.11.14. 10:20

    lepoo jedva cekam sledeci deo!
    lenkajovanovic

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман15.11.14. 10:21

    *Q* jedva cekam nastavakk komentarisite plizzz!
    -sarajozauvek2

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман15.11.14. 14:27

    Savrsenstvo. Prevazisla si sebe, svaka ti cast. :D ♥
    Jedva cekam nastavaakk.
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  10. Ma super je,stvarno sam uzivala.Jedva cekam nastavak tako sam uzbudjena sta ce se dalje desiti.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши