expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 11. 2014.

♥ Predstavljanje nove blogerice! ♥

Hellou dollies!
Ja sam vaša nova blogerica *-*
Tako sam sretnaaa,ne mogu vam to opisati!!!!
Ali da vas previše ne zamaram svojom srećom krenimo s predstavljanjem nove rubrike i mene :)
Dakle,rubrika će se zvati ''Total transfomation''
u toj rubrici ćete se Vi prijavljivati,a ja ću vas totalno promjeniti! Novi outfit,novi makeup,nokti,kosa sve novo!

Nešto malo o meni :
Na stardollu se zovem CucaStar1 (xD).
Zapravo se zovem Ivana.
Imam 12 i pol godina.
Živim u BiH,ali ne u Bosni već u Hercegovini (grad nije važan).
Treniram košarku.

Mislim da je dosta o meni!
Eh,sada prvih 3 koji komentiraju post biti će na listi moje rubrike,tj. njih 3 ću transformirati xD I,kad njih troje završim ostali će se moći prijavljivati,tada ću primati maksimalno 6-7 ljudi na listi čekanja :)


Sviđa li vam se rubrika?
Komentirajte!
(komentiranje ovog posta donosi vam 10 poena na SOSD kartici)


CucaStar1 ♥

8 коментара:

  1. Cestitam i dobrodosla na blog :D
    Mnogo mi se svidja ideja za tvoju rubriku i jedva cekam tvoje postove *---*
    I naravno prijava xD ♥
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.11.14. 19:39

    Jedva cekam tvoje postove a posto sam bila hakovana nisam stigla da se preuredim volela bih da vidim kako bi neko drugi to uradio i naravno prijava LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14.11.14. 19:40

    Čestitam!Nadam se da ćeš dugo biti na SOSD-u! Sviđa mi se tvoja rubrika(po nazivu mi je super).I naravno da želim biti u postu,zato prijava!
    P.S. nicole321cool2 je rekla isto da je prijavim ne može sada da uđe na blog.

    Tena_Candy (ako ti nisam prijateljica dodaj me ^-^)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман14.11.14. 21:18

    Cetitam i zasluzila si :)))
    Prijavljujem se za transformaciju xD

    -lala02true

    ОдговориИзбриши
  5. Ivana cestitan,jedva cekam tvoje postove da ih citam :)


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  6. Ive, ti si zasluzno Na ovom blogu i zbog tebe i ja imam blog!
    I rubrika je presuper♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман15.11.14. 09:53

    nije zasluzila ona je glupa ja sam zasluzilaa nemoj je milice primiti

    ОдговориИзбриши