expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 11. 2014.

Outfiti iz nove kolekcije #4

Hej Girls!

Prije nekih sat vremena nam je stigla nova kolekcija trgovine
"Bonjour bizou" .



Kolekcija je vrlo zanimljiva i nije tako ni loša.
Naravno,zimska je što možemo i očekivati sada 
svaki put kada nešto izađe a svi znate i zašto,da ne pišem :P



Prvi outfit:


Outfit nije tako ni loš.
Ova haljina koja prati tijelo mi se sviđa
a da ubijem tu crnu boju dodala
sam štikle boje trule višnje sa bijelim :)


Koristila sam:






Ukupno: 18SD i 102SC





Drugi outfit:


Mislila sam da neće dobro izgledati,iskreno 
zadovoljna sam,meni super izleda.
teksas košulja sa crnim dimijama i 
štiklama,možete dodati torbu ali nije ni
potrebna,nije baš odličan ali nije ni loš :)



Koristila sam:






Ukupno: 24SD i 160SC




Dali biste šta promijenili u ovim outfitima?
Dodali/izbacili?
Zašto?
Kakvi su vam?
Kakav je vaš stil?



Sljedeći post ove rubrike ću vam napisati za najmanje tjedan dana
(neću biti kod kuće).



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu).







1 коментар: