expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 11. 2014.

Total transfomation #4

Hej ♥
Rekla sam da nove transfomacije pišem od utorka,ali dobila sam 12 ali primam 11 prijava,iako sam rekla da primam samo 5 prijava odlučila sam sve vas staviti na listu čekanja.Ali to znači da ja neću primati niti jednu jedinu prijavu dok ne završim sve ove cure!

Evo liste :

  -CuteGirlTara (nju ne primam,nema robe u ormaru)

SmileyMihaella

KittySarah1122

starmicaheart

NiceLory12

Lexy15

elejotela

-katyperylove18

~Macakuca10

- katarina8876

-DivaKata

PrincessAntea99

Uhh...
No idemo mi na post!
Danas transformiram......SmileyMihaella (Sretan rockas,ponovno,rodice ♥)
 Krenimo!

 
Njen outfit :



Meni se ovaj outfit baš sviđa ! ♥

Moj outfit :



Ovaj outfit mi se također jako sviđa,ova majica je pree ♥

Njen makeup :



Sve je OK,samo da nije ovako stavila tuš :/

Moj makeup :


Nije neš' posebno jer nije imala puno šminke :)

Imala je samo jedan lak i koji je već stavila :)

Sviđa li vam se outfit i makeup?
Komentirajte!
(komentiranje ovog posta donosi vam 15 bodova na SOSD kartici)

XOXO,

3 коментара: