expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 11. 2014.

Upoznajte me malo više-odgovori ♥

Hej ♥
Imate vremena do sutra oko 3 da mi postavljate pitanja (ako želite),ja ću ova sada odmah odgovoriti da mi se ne nakuplja xD
Evo pitanja i odgovora !

(Nina)
U svom 1. postu tj. predstavljanju si spomenula da treniraš košarku,pa mi reci za koji klub navijaš,i zašto?
2.Imaš li braće i sestara,ako da, možeš li ih nabrojati i reći njihova imena?
3.Najdraža boja?
4.Imaš li ljubimca,ako da,reci što je i njegovo ime.
5.Reci svoj nadimak (ako ga imaš),i kako bi željela da te mi (čitatelji) zovemo? Npr. Natašu zovemo Nata,Milicu Mici..

(NiceLory12)
Koja ti je najdraža strana pjevačica?

(KittySarah1122)
1.Da li volis stardoll?
2.Da li si ikada razmisljala otici sa stardoll.Ako da,sta te je na to nateralo?
3.Koja ti je omiljena zivotinja?
4.Omiljna hrana?
5.Sta radis u slobodno vreme?
6.Omiljena pesma?
7.Koje je mesto na kojem bi volela ziveti?

(katyperylove18)
Najbolji prijatelji na sd-u?
Imaš li momka na stardollu?
Jesi li se ikad zaljubila?
Tvoja omiljena izreka?

Uhuhu xD
Sada moji odgovori :

Za Ninu :
1. Navijam za Cedevitu,jer dobro igraju i jer sestrin dečko igra tamo ♥
2.Imam 2 brata i jednu sestru,sestra se zove Tina (24god.),brat Kiko (22 god.),brat Ivan (19 god.) i po tome možete zaključiti da sam ja najmlađa xD
3.Ja volim sve boje!
4.Imam čak 2 psića,zovu se Sonny i Bobby ♥
5.U obitelji me zovu Iva,a u školi Ina,vi izaberite!

Za NiceLory12 :
1. Hmm..ne znam Becky G?

Za KittySarah1122 :
1.Oboožavam ga xD
2.Da,više puta..2 puta zbog 2 prijateljice i jednom zbog tog što mi je došao do na vrh glave sa svojom bezobraznoscu :P
3.Volim sve životinje (osim zmija i tih gmizavaca,brr..)
4.Palačinke
5. Svašta xD Vozim bicikl,rolam se,igram košarku,slušam mjuzu,budem na kompu...
6. Shower-Becky G.
7.Hmm...ne znam,voljela bih živjeti na puno mjesta!

Za katyperylove18 :
1.SmileyMihaella (rodica),ela10Tiara ( BFF u rl),BlueTeica10 (frendica u rl ),...
2.Ne :P
3. Ne znam misliš li na sd-u ili u rl.Ako misliš na sd-u,ne,ako misliš u rl,da *-*
4. Fu3ck what they think

To je to!
Hvala na pitanjima!


2 коментара:

  1. Одговори
    1. Анониман18.11.14. 21:49

      Saro xD Nema nista kod tebe? xD E,mogu li one tvoje OK-eve iskoristit za nes pametno?Javi se na whatsapp

      Избриши