expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 11. 2014.

OBAVESTENJE

Heeej.


Kao sto ste videli u naslovu, i ja imam obavestenje za vas.
Krece kraj polugodista, imamo jos 17 radnih dana.
Sada su nas svi nastavnici pritisnuli i zato moram zapeti sa ucenjem.

Imam jednu 2 iz istorije, i verujte da mi je to jako tesko palo.
To mi je prva 2 u zivotu i preplakala sam je.
Zbog toga se trudim da od sada dobijam sve 5, to se i isplatilo.
Vec poslednja tri poslednja kontrolna iz mate dobijam 5+ .
I jako sam se popravila, radim kontrolne za 10-ku a ne za 5. 

Ali njima nikada kraja, tako da sledece nedelje imamo:
-Pismeni iz engleskog
-Pismeni iz nemackog
-Kontrolni iz tehnickog
-Blic iz matematike
-Diktat iz srpskox x2 
-Odgovaranje iz biologije
-Odgovaranja iz geografije
-Sviranje iz muzickog


I JOS + IDEMO POSLE PODNE U SKOLU!

Pa gde to ima?!

-Samo kod nas naravno.
Svako misli samo za svoj predmet, a mi ne stizemo.

Zbog toga necu biti aktivna, pokusavam da nadjem nesto za moje rubrike,
ali mi jako tesko ide.


Ovaj ceo vikend necu biti aktivna, ali cu nadohnaditi sledeceg vikenda.

Razumite me molim vas.

VOLI VAS VASA,

1 коментар: