expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 11. 2014.

Styling in Suite #94

Hellouu!
Dobila sam,dobila sam,dobila sam gaaa!
Dobila sam onaj presavrsen kaput *--*
Bukvalno skacem po kuci od srece ^---^
Jupiiii!!!
Kasnije cu napraviti stajlinge sa njim 
Inace hvala puno na 0 komentara sve vise i vise me odusevljavate :*
Danas i sutra ne idemo u skolu jer je neki drzavni praznik (ma sta god da je,ne idemo u skolu *-*)
A sada na post!
Juce sam kupila jedan sal samo,jer je Marina rekla da ga kupim xD
I eto resila sam malo da napravim stajling sa njim,evo ga:
Koristila sam:
Lace Up Platforms / Nelly.com / 14 sd
Peachy Cardi / Pretty'n'love / 16 sd
HotBuys Owl Pendat / HotBuys / 12sd
HotBuys Fall Florals Scraf / Pretty'n'love / 12 sd
Paris tee / It girls / 9 sd
Streatch Jeans / Bonjour Bizou / 25 sc
Ukupno:63sd 25sc

Ovaj stajling je malo skuplji,ali meni se mnogo svidja :D
Kao i juce,i ovde sam upotrebila platforme iz Nelly-ja i kaput iz Pretty'n'love :)

Da li vam se svidja stajling?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

8 коментара:

  1. Анониман10.11.14. 10:47

    stajling je super *0*
    možeš li da mene urediš,ha?
    P.S.još nisi objavila moj mini intervju koji si mi obečala da češ ga objaviti za 80 post!!!

    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obrisala sam ga... :| Birsala sam sve poruke i nemam ga vise :/ Mozes opet da ga posaljes?

      Избриши
  2. Анониман10.11.14. 13:28

    Divan jeee <3 <3 <3 jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10.11.14. 14:12

    Prelep je i jako mi se svidja ovaj kaput *_* ♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман10.11.14. 16:25

    Preeeee je *-*-*-*
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман10.11.14. 18:31

    Imam taj kaput i obozavam ga <33

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман11.11.14. 08:19

    Imam taj kaput i presretna sam zbog toga jer mi se prosto svida.:) A i nelly cipele.:)♥♥ Outfit je meni pre pre krasan.:) Zaljubila sam se i imam skoro sve, ali jesus kak mi se svidca sovica.*--*♥ Pre je, a ju nemam jer sam bila neaktivna na stardollu kada je bila otvorena ta trgovina.>.<♥ I nije fer, mi idemo u skolu, kako to da vi neidete, nije fer.:O >.<♥
    -With love, DivaKata

    ОдговориИзбриши