expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 11. 2014.

Izvinite, izvinite, izvinite...

Imam da vam napisem jedno gigansko izvinjenje....

Okej, ovako.
Upravo sam prosla kroz najstresniju nedelju u svom zivotu. Ali bukvalno.
Osecm se kao da sma na fakultetu, a ne u sred novembra u osnovnoj skoli -.-
Znam da ce mnogo vas da otrci da hejtuje kao onaj pametnjakovic na Ask-u sinoc, ali ja vas molim da to ne radite.
Ne postizete nista time.
Za one koji se mozda ljute i koji me verovatno ne mogu razumeti, napisala sam vam svoj raspored da vidite koliko sma u guzvi.

Ne morate ovo da citate. Ovo je samo za one koji planiraju da hejtuju, neka pogledaju ovo i bice im jasno.
A, onog dana kad je Milica objavila da ce teret celokupnog njenog bloga da svali na nas, ja sma njoj lepo napisala da pod broj jedan to uopste nije fer, a pod broj dva da se moze desiti da ne budem redovna i aktivna jer ona nije jedina koja ide u skolu.
I ona je rekla da je to u redu i da razume.
Prema tome, ja se vama mnogo izvinjavam sto sam objavljkivala ovako sugave postove.
Sad kad sam podobijala ocene verovatno ce malo razlabaviti stisak i pustiti me da disem.
Onda cu moci da vam pisem dobre psotove.
Vec sam pocela sa procesom iskupljenja xD
Napisala sam vam dole jedan kilometarski Haul post.
Pripremam vam NMS. Pripremam vam nastavak romana. Pripremam vam novi makeup.

Jos jednom se izvinjavam.
Pokusajte da razumete.
Ako ne mozete da razumete, razmisljajte ovako:
AKo nemas da kazes nesto lepo, nemoj da kazes nista.
15 poena

1 коментар: