expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 11. 2014.

Styling in Suite #100

Hellouu!
Pre nego sto krenemo sa mojim blebetanjem o 100. postu,zelim da cestitam novim bloggericama♥
Nekako mi je drago sto su bas one izabrane i jedva cekam njihove postove ^-^
A sada da predjemo na ovaj divan 100.post!!!!!!!!!!!
Ova rubrika se pre zvala Styling in Starplaza i prvi post je objavljen 5.3.2014 i za 8 meseci napisala sam 100 postova i napravila preko 100 stajlinga :D
Znam da vi jednostavno jedva cekate nagrade,ali ja trenutno nemam bas puno stvari za prodaju,tako da petoro koji najbolje komentarisu post (to moze biti i da napisete da vam se stajling apsolutno ne svidja) dobice poklone na mom Bazaru!
P.S. nagrade koje dugujem objavljujem sve sutra u posebnom postu :)
A sada evo stajlinga:
Koristila sam:
Keep me warm Scarf / Email Gift / 0sd
HotBuys Owl Pendant / HotBuys / 12sd
Tube Top / Fallen Angel / 40sc
Licorice Skirt / Wild Candy / 101sc
Poser Sandals / Nelly.com / 6sd
Ukupno: 18sd 141sc

Stajling uopste nije skup,a stavari za sd su trenutno nedostupne...
Lako mozete zameniti stikle i ogrlicu necim sto je za sc!
:D

Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite o njemu?
Komentarisite!
(15 poena)

NataStarDoll01♥

8 коментара:

  1. Анониман14.11.14. 19:03

    Predivan je, jako mi se svidja. *o* Ne mogu da se odvojim od sala, koji sam skinula prije nedjelju dana! Uzasno mi je zao sto sovica nije u prodaji, jer bi je rado kupila, ma koliko god kostala, skupila bih nekako pare. xD Stikle mi se, iskreno, ne svidjaju, ali lijepo idu uz outfit, i slazu se. Nije skup, ali i da jeste, za tako lijep outfit, nista nije puno. xD 18 sd? Pa, mislim da bi mogli skoro svi da priuste, a 141 sc, naravno, svi. Jedino sto bih zamijenila, je , kao sto rekoh, stikle. Ali one svejedno nisu u prodaji. Sve u svemu, outfit je divan, i rado bih ga nosila. Svaka cast za post, i naravno, hepi 100 post. xD Takodje cestitam svim bloggericama od srca. ♥
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.11.14. 19:14

    Sviđa mi se outfit i jedino što mi se ne sviđa je to što ima nedostupnih stvari :( Outhit je dobar i lijep no ja nmg da dobijem onaj kaput il šta je to već,vidjela sam post koji je ja,mislim natalija napisala i to sam napravila no neće mi..
    Rado bi nosila taj outfit da imam te stvari i nadam se da ćeš napisati o ovoj rubrici barem 200 postova jer si maštovita i kreativna!
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14.11.14. 19:32

    I ja takođe ne mogu da se odvojim od sala :-) ide uz crno belo crveno a stkle idu uz outfit mada bih ja mozda pre stavila one iz msw-a ali outfit je inace savrsen . Inace ja sam LenaLencicaLexy ali me je neka devojka hakovala pa se povezuje na facebook i stalno mi ulazi u profil i uruznjuje me pa da li nekako to moze da se popravi, a ako ne da li bi mogla da mi napravis drugu ssosd card za ime Lexy15 i samo jos nesto imala sam 370 sosd poena i to davno poslala Mini ali ona mi noje poslala poklon . I vas blog mi stalno baguje preko tableta molim vas popravite to ako je moguce . Ako ima resenja da mi ta vise ne ulazi molim te posalji mi na moju imejl adresu . Hvala u napred .

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман14.11.14. 19:38

    Čestitam na 100-tom postu !!! Mora da je ovaj post za tebe veoma bitan, zapravo nije samo za tebe i za mene je.Volim jubileje, sto se tice nagrade one me ne zanimaju nesto puno, ako zasluzim zadluzila sam ako ne onda nista.
    Stajling je jako zanimljiv, ako mogu reci da monotoniju crne odece "kvari" ovaj predivan sal.To je zaista jedna svedena varijanta koju bih da imam sal takve duzine nosila i u rl .Volim tvoje outfite, nadam se da ces nam.ih pisati jos puno puta pa da dodjemo do jos nekog jubilarnog posta.Sa srecom u nove pobede !!! ^-^
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман14.11.14. 19:57

    Styling je pšredivan, meni.:)♥ Ovaj sal upotpunjuje ga jer bi inace bio crn kao noć.:) I svida mi se, a nije ni skup bas, ali za ovu sovicu bih sve dala, prekrasna je, ali ja je opet nemam, a ti ju stavis skoro u svaki stayling.:)♥ Neke stvari su nedostupne znaci nazalost, ali ipak ima slicnih ogrlica.:)♥ Okey i samo za kraj cestitam ti na 100 postu i neka ih napises jos 900, pa ce ih bit' 1000. Hahahha.♥ Cestitam ti.:* Znam da ces uspijeti jos vise jer si jedna vrlo kreativna, maštovita, energična i predivna cura, a to sam shvatila po ovim staylinzima.♥
    -With true and magical love, DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala puno na cestitkama :D
    Nato outfit je jednostavno savrseen *o* Nemam komentara,rasturas sa stajlinzima i jako mi je drago sto ti je ovo 100-i post.Sretno i dalje sa postovima i mastom sa stajlinzima. <3


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  7. Naravnoo cestitke blogericama i da tvoj stayling je naj..naj.. i jaako si talentirana i 100 post?
    Woooow pa stvarno si specjalna xD al ozbiljno i ja bi jako htjela biti blogerica al nema citateljica sam i stalno
    Cu komentirat postove. A ti da si jaako nadarena imas smisla. Svaka ti cast Na 100 postu koliko si ti truda ulozila i sve aah divim ti se!! xD Moj si uzor savrsena si! E stayling je premoderan sal ga upotpunjava i sminka obicna jednostavna nokti obicni i jednostavni!
    Stayling je preeeeeeecool♥
    Ti si prenadarena i u zivotu ces postic
    sta zelis. Dodaj me Na stardollu ja sam SmileyMihaella.
    Hvala ti puno!
    Ceatitke blogericama a posebno tebi Na 100 postu!
    Tvoja naajveca obozavateljica♥

    ОдговориИзбриши
  8. Outfit je prosto savrsen!Ali zar ne mozes napraviti nijedan stajling bez ove ogrlice sa sovom?Dajem ti zadatak da sledeci outfit bude bez te ogrlice.Moze? xD Ma stajling je super i rado bih ga nosila na svojoj lutki.Sve je lepo uklopljeno i ovaj sal je prelep *_* Zaljubila sam se u njega i odmah ga obukla na svoju lutku i ne skidam ga.I ispuni zadatak koji sam ti zadala u ovom komentaru :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши