expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 11. 2014.

MVSS #26

Hellou gajz! :'D
Odlučila sam da Vam danas napišem MVSS umesto CAMO jer imam više inspiracije za ovo. :'3


Današnja zabačena stvar je Ricca Shirt,to jest' bež čipkasta majica iz DIESEL-a. :-)

Outfit:
Meni se zaista sviđa! Stvarno ne znam kako da ga drugačije opišem. ^^

Stvari:
Čipkana majica - DIESEL - 12 sd
Traperice - Fallen Angel - 6 sd
Čizme - Academy - 0 sd
Ogrlica - RIO Chichas - 3 sd
Narukvice - Make Your Mark - 10 sc
Marama - Rivera - 29 sc

Ne obične stvari: Kao što vidite,malu maramu sam povećala i stavila na glavu? Kako? Posetite ovo i saznajte! :D Meni je uspelo. ;-)

Kombinovanje: Uz ovu majicu možete ukombinovati razne stilove. Uz nju po meni najviše paše rock ili ti heavy metal stil,ali na vama je da procenite. :D

xoxo,




2 коментара: