expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 11. 2014.

Nova kolekcija trgovine Bonjour Bizou ♥

Hellou. (:
Kao sto vidite , ja pisem novosti do kraja nedelje. Odavno nisam pisala ,
pa ce mi malo vise vremena trebati da se vratim onom mom prvobitnom stilu pisanja. ♥

Pre oko 10 minuta nam je stigla jedna nova kolekcija.
Tacnije , nova kolekcija trgovine Bonjour Bizou i evo kako ona izgleda:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija je nekako skroz u zimskom stilu , sto je i ocekivano. 
Meni se pojedini predmeti toliko svidjaju da cu morati skupiti novac
i uplatiti. Neki predmeti su potpuni promasaj. Tako da kolekcija sve u 
svemu nije losa. Postoji i jedan predmet koji je samo za ss/royalty clanove , a to je
ovaj prsluk od 20 stardolara. O cenama nekih predmeta necu ni da pricam. 
Zaista su preterali. Ali sta je tu je. 

Evo i predmeta za starkovanice:
Pantalone nisu lose , cak mi se i dopadaju. Dok mi se 
stikle uopste nedopadaju. :D

To bi bilo to. ♥

-Da li Vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)




1 коментар: