expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 11. 2014.

New HotBuys outfit #3

Hej Girls!


Kao pto vidite danas nam je stigao novi HotBuys predmet,
pogledajmo ga i prokomentirajmo:



Čizmice me malo podsjećaju na klizaljke samo što štikle,tj.
imaju petu al oblik iste klizaljke što je je xD
Nisu loše,ali nisu baš moj stil.
Cijena i nije toliko skupa ali ovaj predmet mi i ne vrijedi baš tolko,iskreno.





Outfit za sd:





Napravila sam zimski outfit kao što i vidite.
Možda se neće svima ni svidjeti ali meni i nije taoliko loš.
Imam ovaj krzneni kaput i malo ga je teže ukombinovati ali
on ide savršeno uz bijele haljinice ili ovakav đemper .
Kaput izgleda kao da je star i prljav ali mi se sviđa što prekriva ruke
pa sam ga zato kupila i sada skombinirala u ovaj outfit.
Također kao što sam i rekla kaput ide savršeno uz bijelo kao uz
ovaj đemper koji je malo duži i savršeno ide uz crne tajice.


Koristila sam:





Ukupno: 52 SD (bez HotBuys predmeta)





Outit za sc:



Outfit nije ništa poseban,ali to je moja najdraža kombinacija bijelo-zlatna.
Jednostavno i obadvije boje su elegantne :)
Ovaj zlatni rajf za glavu upotpunjuje kombiaciju.
Obična bijela haljina koju naglašava zlatni kajš je savršena i primjetna 
haljina za zabave i koji će vas svi primjetiti čim uđete.
A tu je i ova slatka mala zlatna torbica i HotBuys čizme koje se i nisu
tako loše uklopile u ovu kombinaciju koje imaju zlatne pertle.



Koristila sam:






Ukupno: 208SC (bez HotBuys predmeta)





Dali vam se sviđa ova rubrika?
Dali vam se sviđa HotBuys predmet?
A outfiti?
Koji vam je ljepši?
Zašto?



Za 10-i post ću nagraditi najaktivnije komentatora ove rubrike :)
Nagrada u sd.



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)







2 коментара:

  1. Анониман18.11.14. 16:59

    HotBuys mi se nimalo ne svidja ali outfiti su pree *-*
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.11.14. 15:12

    Pa Hotbuys mi se nimalo ne svida, a i ne mislim ga kupovati Pa oba outfita su mi lijepa, a na prvom ove hlace, tajice, sto god mi se jako svida i mozda cak kupim to.:)♥ Pa niti jedan mi nije kao nalijepši jer su oba prediivna.♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши