expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12. 11. 2014.

Besplatna kosa - Nova ponuda

Hello dollies!

Jako sam uzbudjena oko romana xD
Ne znam koji mi je djavo, ali ne prestajem da razmisljam o njemu i jedva cekam da objavim sledeci deo xD
Anyway, dobili smo novu ponudu od sd-a.


Ako uplatite ss do nedelje dobijete ovu kosu besplatno.
Pa, okej je, ali nisam planirala da upalcujem tako da necu samo zbog nje.
Takodje mislim da bi ova kosa izgledala bolje kad mi imala ombre na sebi.

Kako vam se dopada kosa?
Uplaticete?
KOMENTARISITE ROMAN.

-Natalija

3 коментара:

  1. Анониман13.11.14. 19:38

    Kosa mi je liepa ali nije skroz po mom stilu i nemislim uplacivat zbog nje, nije mi bas nesto najbolj slozena.:) Haha.:)♥ Hocu, samo prvo moram procitati roman kada nadem vremena jer jedva nadem da komentarisem postove, zato nisam ni prethodne komentirala, ali jesam procitala.:) ♥♥
    -With love, DivaKata.:)<3

    ОдговориИзбриши
  2. Kosa je okej,ali necu uplatiti ss..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.2.16. 17:19

    kosa je slatka ali necu da uplacujem samo da bi je dobila.

    ОдговориИзбриши