expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 11. 2014.

Dodela nagrada povodom 10 meseci na blogu - 1. deo

Hello dollies!

Imam odvratnu nedelju, imam kontrolni svaki dan, danas, sutra i u cetvrtak imam dva kontrolna, juce sam imala jedan i jedan imam u petak...
Dakle, ne znam gde mi je glava...
Izvinite sto ne pisem novosti, NMS, roman...
Ali okej!
Pet devojaka je osvoilo makeup.
Evo ih:






To je pet makeupa koje je trebalo da uradim.
Nadam se da vam se svidjaju. Zadovoljne? :)

Uradila sam sve makeup-e, poslala sam poklon od 10 sd DivaKata, i poslala sam nagradu u sc TINICA03. Molim katyperylove18 i CucaStar1 da stave stvari u listu zelja, katyperylove18 od 10 sc, a CucaStar1 do 100 sc.
Ostaje mi da napisem 3 privatnih postova od KittySarrah1122, NiceLory12, CelebJasna.

Pa, to je to.
Nadam se da ste zadovoljne :)
Je l' i vama katastrofa u skoli? :/
Komentarisite.

4 коментара: