expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 11. 2014.

Styling in Suite #93

Hellou!
Kako ste mi?
Ja sam uzasno,toliko sam se iznervirala zbog jednog obicnog kaputa da to nije normalno -.-
Ajde i to nekako,ali da ne mogu da kupim sneg i da mi treba neka glupa vila... AAAA -.-
Inace ja sam juce okitila jelku u svom apartmanu i samo mi sneg fali da zavrsim sobu i otkljucam je
Nista ne fali da mesec i po dana pre Nove godine okitim jelku? xD
Posto nisam uspela da dobijem onaj besplatni kaput,morala sam da kipim onaj isto presladak kaput iz Pretty'n'love!
I evo stajlinga sa njim: 
Koristila sam:
Peachy Cardi / Pretty'n'love / 16 sd
Dance Love Sweater / Nally.com / 9 sd
Tight Jtl Black / Nelly.com / 20 sd
Lace Up Platforms / Nelly.com / 14 sd
Ukupno: 59sd

Neke stvari iz Nelly-ja su nedostupne pa sma pisala cenu onoliko koliko sam ja te stvari platila :D
Meni se stajling previse svidja *-*

I da zelim da kazem koliko je preprepresavrsen Natalijin make up i da sam se zvanicno zaljubila u njega i da ne mogu  da prestanem da buljim u njega ♥__♥
A sada odoh da pravim ruske kape posto je mojoj mami sutra rodjendan (:

Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite o njemu?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

2 коментара:

  1. Stajling mi je presavršeen *___* Jako mi se sviđa :D


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10.11.14. 14:12

    Presavrsenooooo *_* Samo nemam sve stvari da bi napravila na svojoj lutci :(
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши