expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

Total transfomation #2

Hej ♥
Prije svega željela bih napomeniti da sam ja u onom postu u kojem sam se predstavljala rekla da samo prvih 3 koji komentiraju post dobiti transfomaciju,i kad njih završim onda se prijavljuju ostali,a vi ste se već počeli prijavljivati! Kad njih završim onda ću objaviti post u kojem ćete se moći prijaviti,i moći će se prijaviti 5 osoba.Zašto 5? Meni treba puno vremena da napišem post tj.napravim ovo,i ne mogu prihvatiti odjednom 10 prijava!
I još jedna stvar,nisam prihvatila prijavu od LenaLenicaLexy jer nema šminke,sva moguća roba je nabacana na nju.Ne mogu je transfomirati ako nema šminke! Umjesto nje ću uzeti 1. osobu koja komentira ovaj post izuzev ako je ta osoba već  imala transfomaciju.Ta osoba mora imati barem šminku koju dobiješ kad završiš 2. zadatak akademije!

Uhh,napisala se ja xD
Krenimo sa transfomacijom!

Danas sam uzela Tena_Candy (3. je komentirala post)

Njen outfit :



Nije baš uskladila sve :/

Moj outfit :




Jako mi se sviđa ovaj outfit,želim sve ove stvari sa nje osim topa jer ga imam.Outfit je pree ♥
Njen makeup :


Makeup nije loš :) Ali ne volim ovu kosu :/

Moj makeup :




Ova kosa je puno ljepša,makeup je sladak ♥

Ona ima samo 1 lak koji je dobila od akademije,već je s njim nalakirala nokte pa nemam šta raditi tu xD

(P.S Mici novi izgled bloga je pre,jako mi se sviđa ♥)

Sviđa li vam se makeup i outfit?

Komentirajte!
(komentiranje ovog posta donosi vam 15 bodova na SOSD kartici ♥)

Voli vas vaša,

12 коментара:

  1. Анониман15.11.14. 11:34

    Novi izgled boga!Jejj!! Sviđa mi se make up i outfit!Ja sam štikle kupila za sc (tražila sam neke štikle zato što mi je ormar bio prazan xD).Kopala sam po katalogu i našla sam još neke.Hlače su iz Callie's Picks,a za vestu nemam pojma xD.Mislim da ću si kupiti neki lak kada riješim akademiju barem jedan zadatak,zapela sam na 'kviz istina ili laž' nemogu ga riješit!Zato što nitko ne pravi tulume.Tko je slijedeći?Jel može nicole321cool2?
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bih da mene uredis!
    Imam sminke!
    Moooolim te!
    I outfit je presuuper!
    I mmmmmmoooliiiim tte!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15.11.14. 23:11

      Opet me ne slusate xD Kad zavrsim jos jednu lutku onda cu objavit post u kojem cete se prijavljivati!Ovako ne prihvacam prijave!

      Избриши
  3. Анониман15.11.14. 14:23

    Prijavljujem see:)
    Uradi me na:
    TINICA03 ili ogilence:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15.11.14. 14:43

      Opet me ne slusate xD Kad zavrsim jos jednu lutku onda cu objavit post u kojem cete se prijavljivati!Ovako ne prihvacam prijave!

      Избриши
  4. Анониман15.11.14. 14:51

    nisam ja kriva kad mi je hakerka pobrisla svu sminku i to nije fer
    LenaLencicaLexy

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман15.11.14. 19:43

    Ova rubrika je dobra i zanimljiva, veoma mi se svida.:) I drago mi je da netko ima tako dobru i osmislenu rubriku:)♥ Inace sam se htjela prijaviti a onda sam vidla da se netko vec je.:/ Tako da cu vjerojatno sljedeci put.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Rubrika mi se jako svidja,a super ti je outfit koji si napravila :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши