expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12. 11. 2014.

Styling in Suite #99

Hellouu!
Konacno je popravljen onaj problem sa reklamama i mogu da udjem na blog *-*
Inace ovo je 99. post!!! :O
Ja ne mogu da verujem *-*
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Jedva cekam sutra!
A sada da predjemo na stajling!
U poslednje vreme stalno mi padaju na pamet neki sasavi stajlinzi ili nesto neobicno xD
Evo jednog koji izgleda najnormalnije:
Koristila sam:
Peace Scarf / Callie's Picks (nedostupno) / 11sd
HotBuys Owl Pendat / HotBuys / 12 sd
Sneakers / - / 40sc
Tube Top / Fallen Angel / 40sc
Hot Buys Ripped Rock Denim / It Girls / 18 sd
Ukupno:41sd 80sc

Nije bas jeftin stajling xD
Neke stvari su nedostupne,ali sta cu... 
Sal sam kupila na Bazaru kod Mici za 11 sd,to je i cena kojom bih platila sal u Callie's Picks verovatno :D
Meni se stajling svidja,nadam se da se i vama svidja!

Da li vam se svidja stajling?
Sta mislite o njemu?
Ocena od 1 do 10?
Komentarisite!
(15 poena)

NataStarDoll01♥

6 коментара:

  1. Анониман12.11.14. 19:58

    Nato molim te objavi moj mini intervju rekla si da ces ga objaviti za 80 post a sad ce 100 :o zato te molim da ga objavis u 100 postu i molim te odgovori na ovo pitanje

    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман12.11.14. 20:01

      P.S. outfit je super steta sto nisam ss pre savrsen moze sljedeci napravit na meni?

      nicole321cool2

      Избриши
    2. Odgovorila sam ti vec kad si mi prosli put to napisala u komentaru i ovde cu ponovo poslednji put.
      Izbirsala sam sve poruke i nemam tvoj intervju,pa ga posalji ponovo ako mozes,a ja cu ga objaviti u petak...
      -Nata

      Избриши
    3. Анониман13.11.14. 10:40

      ok nisam znala....

      Избриши
  2. Анониман13.11.14. 19:36

    Ovaj outfit je vrlo lijep, boje si lijepo uklopila, i imas nekog stila, dara.:) Svi tvoji stajlinzi mi se doista svidaju i potpuni su, samo pšonekad vrlo skupi.xD♥I jos malo pa 100 post, jej! Woho! Haha.♥ Drago mi je zbog tebe i presretna sam napokon sto su otisle one reklame pa mogu normalono doci i otici s bloga.:)♥
    -With love, DivaKata.:*

    ОдговориИзбриши
  3. Outfit je super i ne mogu verovati da si napravila toliko stajlinga...Svaka ti cast xD
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши