expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 11. 2014.

Weekly recap #7

Hellou. (:
Konacno se zavrsila i ova nedelja. Mislim da mi je ova nedelja
najsporije prosla. Mnogo sam se razocarala u nekoliko ocena...
Dobila sam 3 sa pismenog iz nemackog i 3 iz hemije (1 poen mi je falio za 4).
Mnogo mi je zao i verujte ceo dan sam bila tuzna zbog toga. Moram malo
vise da povedem racuna o ocenama i ucenju jer se blizi polugodiste. :/
No , da ne duzim vise... Imam dosta da ucim. A od sutra idem popodne u skolu.



U ponedeljak su objavili prvu novost , tacnije dobili smo novu kolekciju.
Ovog puta novu kolekciju u trgovini Bonjour Bizou. Cela kolekcija nije
losa , ali stvarno postoje neki predmeti koje u zivotu ne bih kupila. Jednostavno
mi se ne svidjaju dezeni nekih predmeta. Ali postoje i nekoliko predmeta koji
su savrseni. Poput onih sivih farmerka/dugih hlaca. ♥


Sledeca novost objavljena je u sredu. Posto je Halloween odavno
prosao , odlucili su da stave 30% popusta na sve predmete iz trgovine
tingeling (Halloween Couture) i trgovine Film Theory Classics (Adam's Family). 
Akcija nije losa , jer ako niste uspeli nesto da kupite kada je bio Halloween mozete
sada , zato sto vecinu predmeta mozete nositi i svaki dan , a ne samo za Halloween. ♥


Sledeca novost je mene jako iznenadila. U cetvrtak nam je siglo obavestenje
i slika decembarskog Hot Buys-a. Dakle , svaki dan u sledecem mesecu
ce izaci po jedan Hot Buys predmet. Neki (pa i ja) pretpostavljaju da ce
predmeti biti jako lepi , zato sto misle da je Stardoll zaista radio dugo vreme
na njima. Pa zato i nisu objavljivali neke dobre kolekcije. Sve je moguce. ♥
Sve u svemu jedva cekam. P.S. evo link gde mozete posetiti i videti ovaj kalendar


Pretposlednja novost objavljena je prvi put u sredu , a kasnije i u petak. Dakle
prvo smo dobili jednu novu kolekciju u trgovini PPQ u sredu , a zatim
i drugi deo kolekcije u petak. Prva kolekcija mi se nije toliko dopala , ali druga je
vec mnogo bolja. Sve u svemu , ja jako volim ovu trgovinu i uvek rado kupujem u njoj.
Cene su sasvim prikladne za ovu trgovinu. Tako da su ove dve kolekcije pun pogodak. ♥


I poslednja novost me je definitivno najvise obradovala. U petak
smo dobili jedno jako lepo obavestenje. U vecini prodavnica u starplazi
je od petka velika akcija , do cak 50% popusta. Neke trgovine koje
skoro nikada nisu imale popust , sada imaju. Jako sam se obradovala. Ali
onda sam shvatila da nemam stardolare ni za jedan predmet i odustala sam 
od kupovine na moju veliku zalost. Ipak za sve one koji nisu stigli nista da kupe ,
akcija traje do veceras. ♥

To bi bilo to. Jedna jako uzbudljiva i zanimljiva nedelja , zar ne?! 
-Komentarisite i uradite anketu. Vidimo se sledece nedelje. ♥

Koja novost Vam se najvise dopala ove protekle nedelje?
Nova kolekcija trgovine Bonjour Bizou
Halloween sale - 30% - Tingeling (Halloween Couture) - Film Theory (Adam's Family)
Hot Buys (december) calendar
Dve nove kolekcije trgovine PPQ
It's Black Friday - SALE 50% (starplaza)
Poll Maker

Vasa,



1 коментар: