expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 11. 2014.

Tu sam 3 meseca i 11 dana! x3 ♥

Hellou. :-)
(Po drugi put danas xD)

Ne mogu da verujem! Na blogu sam već 3 i po' meseca! ^O^
Pošto sam na blogu 'prilično' dugo,a Vi još ne znate mnogo stvari o meni,pitanja postavljajte u komentare! ♥
Možete postaviti 50 pitanja,možete postaviti 10 pitanja,ili pak 1 pitanje. :'D
Možete postaviti koliko god želite pitanja,koja su vezana za bilo šta ali ipak imaju granicu privatnosti i pristojnosti. Nadam se da takvih pitanja neće biti,a i na takva pitanja neću odgovarati. :'3

Pa,nadam se da ćete postaviti što više pitanja,jer bih ja volela da me što više upoznate. :*
Naravno,i bloggerice mogu postavljati pitanja,isto tako kao i čitaoci. x'D

xoxo,

6 коментара:

  1. Анониман15.11.14. 19:21

    koliko imaš godina

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.11.14. 19:25

    ko ti je naj frend?
    naj pjesma?
    naj pjevačica?
    naj frend na SD?
    datum tvog rođenja?
    ime tvoje mame?
    imaš dečka?
    naj blogerica?
    naj blog?
    naj smajlić?
    naj ime?
    naj mobitel?

    ОдговориИзбриши
  3. Koje blogove citas?
    Zasto volis stardoll?
    Koju vrstu muzike najvise volis da slusas?
    Sta najvise volis jesti?
    Koja rubrika na ovom blogu ti je najbolja?bez tvojih
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.11.14. 20:18

    U rl zoves se i prezivas ?
    Ako nije tajna, koliko imas godina ?
    Kakav si djak?
    DA li volis da citas knjige ?
    Ako volis kakve i koja ti je omiljena knjiga ?
    Kakve vrste filmova gledas ?
    Sta radis u svoje slobidno vreme ?
    Od kada se druzis sa Tijanom ?
    Ko ti je najgotivniji na stardollu ?
    Kome se divis u rl ? Da li ima neko kome se ti divis ?
    Da li imas uzora na stardollu ?
    ( Trudila sam se da pitanja budu zanimljiva , izvini ako su neka previse privatna da bi ih otkrivala )
    CESTITAM za tri meseca , da nam ti pises jos najmanje tri godina !!! xD
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  5. 1.Koliko dugo si na stardollu?
    2. Sta volis jesti?
    3. Omiljeno pice?
    4. Omiljeni blog (osim ovog)?

    To je to!
    Nisam bas znatizeljna al voljela bi znati!
    (cestitke na 3 i pol mjeseca)
    SmileyMihaella

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман16.11.14. 18:00

    Volis citati knjige?
    Koja ti je najdraza boja?
    Imas simatiju/decka( ako je tajna ne trebas govoriti )?
    Njadrazi film, crtac?
    Najdrazi predmet?

    Nisam ja bas jako znatizeljna, samo nesto tako.:) Čestitam ti da si toliko na blogu i zelim da budes jos i duze.:*♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши