expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 11. 2014.

New HotBuys outfit #4

Hej Girls!

kako ste?
Ahh,taj lijepi vikend kako kratko traje,ha? 
Sutra već ponedjeljak,moj bivši najgori dan
kao i većini od vas a svi znamo zašto zbog ŠKOLE -.-
Uff,znam kako vam je,ja sam se nje napokon rješila i
mogu vam reći da sam presretna ali zato meni život tek 
počinje treba razmišljati o budućnosti ehh da.
Malo sam skrenula sa teme pa vratimo se.


Jučer nam je stigao novi HotBuys predmet i oprostite na zakašnjenju.

HotBuys predmet:


Slatka je torbica nemam stvarno riječi :)
Cijena nije nimalo realna nema veze što je HotBuys ali
Stardoll nimalo nije fer.
Sviđa mi se oblik i rado bi je nosila u realnosti.
Jako je elegantna i upadljiva u oči.



Outfit za sd:


Hmm,ovaj stajling je za grad za one elegantnije cure
koje imaju svoje ja ako me razumijete.
Meni je predivan.
Okej,malo bi doradila na ovoj suknji i topu,ali 
prsluk je savršen za izlaske po ovakvim hladnim danima.
Okej,sad sam skužila bolje da sam uzela neke niske čizmice na 
petu pošto su hladni dani,ali okej su i ove.
Ako se odlučite za ovaj outfit slobodno stavite one Nelly štikle,
ići će savršeno :D



Koristila sam:







Ukupno: 55SD




Outfit za sc:



Malo sam ga profulala,a?
Ovo je crveno-zlatna kombinacija.
Majica je savršena ali suknja nije baš nešto 
ali nisam imala baš neki izbor tako da ispalo je tako
kako je ispalo,no potrudila sam se koliko sam mogla.



Koristila sam:





Ukupno: 354SC





Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?
Jesam li vam dala kakve ideje?
Dali ste kupili HotBuys predmet?




Sljedeći post ove rubrike ću vam napisati kada izađe novi HB predmet.



Komentirajte.



(Komentar ovog posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)






5 коментара:

  1. Анониман23.11.14. 15:00

    Bez uvrede no prvi ourfit mi je nekako "droljast".

    ОдговориИзбриши
  2. Zato sam rekla da bi doradila na suknji i topu :)


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Ako neko želi da bude bloger, na blogu nellasfashionstardollblog.blogspot.com se traže blogerice!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.12.14. 18:11

    Outfiti su lijepi:))
    Ne kupujem HB
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.12.14. 18:13

    Outfiti su ok..:)
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши