expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 11. 2014.

#Poznati :-)


- Hejj ♥
- Opet pocinjem da pisem na blogu :-)
- Nisam pisala,jer  sam izgubila inspiraciju,motivaciju...
-Sve u svemu nije mi bili do pisanja postova,zbog skole,jer moram da ucim itd.
- Ne znam zasto i kako,ali opet imam volju za pisanjem kao nekad ♥♥
- Ali pak necu moci da pisem svaki dan post,pisacu 3-4 puta u nedelji :/
- Nadam se da me ipak razumete,msm svi znate da je skola ipak na prvom mestu :P
- I da,molila bih vas ako znate mozda neku 'poznatu' lutku,da mi se posaljete zahtev pa da mi se javite na stardoll-u i date ime te lutke,isto tako mozete da date ime u kom od mojih postova. :D
- Za to cete biti nagradjeni svaki put,jer ste mi time mnogo pomogli,jer kad god trazim izgubim bar 1h na to xD ♥

_______________________________________________________________________________



LillySly

- Level: 100
- Status: Royalty

O njoj: Ima nagradu za StarDesing Fashion.Po njenom  procenila bih da joj je omiljena boja ljubicasta ili da voli da se oblaci jednobojno xD Fali joj jos 8 nagrada da bi imala sve...
Mislim da voli princeze i stari vek jer joj je apartman kao iz bajke,a i obucena je kao ljubicasta princeza :D

_________________________________________________________________
KaraMurattt

- Level: 67

- Status: Royalty

O njemu: Ima nagradu za StarDesing Jewerly.Apartman mu je nevidjeno lep *-* Kad ga pogledaj lici ko da je policajac,obezbedjenje ili neki glumac :D Iz Turske je xD



- To je to,znam da je malo,ali nemam sad vremena moram da idem u skolu :$ ♥


5 коментара:

  1. Анониман20.11.14. 14:48

    Oboje su prelijepi.♥
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.11.14. 15:34

    Nikada nisam cula za njih, no okey, inace ljepša mi je cura, tako je slatka u ljubičastom, i kosa je prelijepa.*O*♥♥ Baš je kao princess.:) Inace poznatih osoba imas jako puno.
    ...cho_cho..., puppysasha34, missmandragora, spiderwebbs2, kaktusz, alwaysmissbecca, teusa, girlxristina642 i ima ih jos puno.....
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.11.14. 23:10

    Za momka sam inace cula pre par dana i poznat je kao dizajner nakita.
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши