expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11. 11. 2014.

Styling in Suite #98

Hellou!
Sutra nazalost moram u skolu... Tako da danas moram da zagrajem stolicu i naucim biologiju i nacrtam OPET neke sake iz likovnog i linije...
Ja inace volim i jedan i drugi predmet,ali me mrzi da ih ucim,imam dva ocene iz biologije,ali nisam bezbedna posto me jos uvek bombarduje da proveri te moje petice,a likovno je ove godine teze nego ikada...
A sutra moram da ucim jedno 3 lekcije iz istorije da ne bih dobila 1
A sada da vas vise ne davim (moram malo da ostavim za sledeci post),krecemo sa stajlingom!
Danas sam videla kolikciju Mr. i odmah kupila onaj sal *-*
I evo stajlinga sa njim:
Koristila sam:
Sneakers / - / 40sc
Amanda 2-nd skin trousers / Miss Sixty / - 14 sd
Paris Tee / it Girls / - 9 sd
HotBuys Owl Pendant / HotBuys / 12sd
Mr Wool Scarf / Mr. / 69sd
Ukupno:35sd 109sc

Meni se stajling svidja :D
Nekako mi lepo izgleda kad ispod sala stavim ogrlicu :D
Obozavam ovu majicu na kojoj pise Paris i ne moze da prodje stajling bez nje xD

Da li vam se svdija stajling?
Ocena od 1 do 10?
Komentarisite!

(15 poena)
NataStarDoll01♥

1 коментар:

  1. Meni je ovaj sal prelep i koga briga sto je muski.A outfit je super,napravicu ga na svojoj lutki.
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши