expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 8. 2014.

SOSD kartice ♥

Hellou. (:

Verovatno vas je mnogo zbunio
naslov posta... I mene bi. :D
Od danas na ovom blogu postojace nesto
sasvim novo. :)
Inace , ovo je ideja od moje genijalne
bloggerice i prijateljice , Natalije. ♥
Svi je znate na Stardoll-u kao: Natalija_Lazic. :) ♥

Osmislila je nesto sto ce vas naterati da vise
komentarisete , a to su SOSD kartice. :)

Sve sto vi treba da uradite je da u komentaru ovog posta
napisete:
Prijava!
Moje korisnicko ime na Stardoll-u je: _________

I to je to. ♥
Ona ce vam napraviti kartice najkasnije do prekosutra.
A onda cu ja objaviti post sa vasim karticama i napisacu
cija je cija i onda vi sliku te kartice preuzmite na vas 
kompjuter.

Sada da vam objasnim za sta sluze te kartice.
Kada god budete komentarisali neki post sa ovog bloga ,
ta bloggerica ce vam dodeliti odredjeni broj bodova.
Kada sakupite 200 bodova , mozete da dobijete odredjeni
poklon na Stardoll-u. ♥

•ZA BLOGGERICE:
Kada napisete post , na kraju posta ce te napisati:
Ako komentarisete ovaj post , dobicete cak
10 bodova za vasu SOSD karticu.
Ovo je samo primer , vi mozete napisati broj
bodova koliki god zelite. Ali najveci broj bodova
je 15. ♥

To bi bilo to.
Ja mislim da je sve i vise nego jasno. :) ♥
Jos jednom hvala NATALIJI na ovoj savrsenoj
ideji! ♥

Pa , prijavite se. ♥
-Komentarisite. (:




20 коментара:

  1. prijava, super ideja!

    mia.07.05.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.8.14. 12:44

    prijava
    missmilica003

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.8.14. 13:00

    Prijava

    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7.8.14. 13:03

    Prijava!
    ~IvaCoolCool ♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Prijava ♥♥

    ~Ana (TrueLove.Stella)

    ОдговориИзбриши
  6. Prijava!
    Moje korisnicko ime na Stardoll-u je:selenatorshell

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман7.8.14. 14:07

    Moje korisničko ime na Stardoll-u je:monsterhigh2891.

    Prijava.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман7.8.14. 14:46

    prijava
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман7.8.14. 14:49

    Prijava!
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман7.8.14. 15:01

    Prijava!

    fancyM.M. :))

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман7.8.14. 16:58

    Prijava!
    Moje korisnicko ime na Stardoll-u : funnycool545 :D P.S. Natalija odlicna idejaaaaaa!♥ *_______________*

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман7.8.14. 18:33

    Prijava

    ana_777

    ОдговориИзбриши
  13. Prijava!
    Moje korisnicko ime na stardoll-u: sofia0208

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман7.8.14. 19:26

    Prijava

    Moje korisnicko ime na stardoll-u: MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман7.8.14. 20:49

    Prijava ;) -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  16. STOP sa prijavama! Vise se ni jedna prijava ne vazi. :/ ♥

    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши