expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 8. 2014.

Obavestenja u vezi SOSD kartica + nova rubrika!

Hello dollies!

Kako ste mi?
Da ne duzim, imam nesto vazno da razjasnim sa vama pa da ne duzimo. :)

Ovako, sto se tice SOSD kartica, svaka bloggerica ce vam, kao sto znate, napisati koliko dobijate poena za komentar na odredjeni post. Ali, evidenciju o svojim poenima moracete da vodite VI, da mi ne bismomorale i to da pamtimo. 
Dakle, moracete da sabirate koliko poena imate, i, ako neko bude varao i rekao da ima vise nego sto ima, ja cu sve proveriti i toj osobi ce se obrisati svi poeni sa kartice.

Cisto da znate. :)
A sada, pogledajte par saveta kako zaraditi poene na vasoj SOSD kartici. :)

-Za svako pitanje na Ask-u dobicete 5 poena.
-Za svaki upis na Chat-u dobicete po 1 poen.
-Za svaki komentar na postovedobicete onoliko koliko u tom postu pise poena.

Sto se tice vasih nagrada, mozete uzeti bilo sta.
Mozete, na primer, dobiti neku sitnicu, kao sto je HI kolacic ili tako nesto za 15-20 poena. Ali, ako zelite nesto od odece, haljinu ili suknju, na primer, moracete da skupite 500-600 poena. 
Kada preuzmete nagradu, koja je, NA PRIMER, kostala 110 poena, a vi ste pre toga na kartici imali 150 poena, vama ce ostati 40 poena, ali cete imati nagradu koju ste preuzeli i mocicete ponovo da stedite za neku drugu nagradu.

Nadam se da me razumete. Ako ne, onda samo napisite sta vam nije jasno u komentarima i ja cu vam odmah sve razjasniti.
Mici ce kartice objaviti sutra, ja mislim.
I imate do kraja dana vremena da se prijavite za SOSD karticu. Tako da, ako je zelite, pozurite i prijavite se do veceras.
Ako se prijavite sutra, prijave ce biti uracunate ako su napisane pre 12 sati popodne, a posle toga se ne racunaju.

Dobro, vreme je za novu rubriku! :)

Nova rubrika se zove (M)y (S)tylish, odnosno (M)oj (S)tilista, skraceno MS.
U njoj cu snimati sebe, ili cu kaciti slike kako uredjujem klijente u svom Stylist Studiju.
Tako je, vodim vas sve u svoju karijeru stiliste! :D
Imam je na 3 profila, pa klijenti nece biti problem.
Prvi post stize uskoro, a u njemu cu vas prosetati kroz svoju karijeru, pokazati vam sve svoje stare klijente i tako.

Nadam se da vam dobro zvuci.

Za komentarisanje romana mozete dobiti 10 poena na svojoj SOSD kartici!
Zato pozurite, kliknite na ovaj link i osvojite deset poena na kartici!
Komentarisite ovaj post i dobicete 5 poena.
Kako vam se cini rubrika?
Jeste li preuzeli svoju SOSD karticu?
-Komentarisite.

10 коментара:

  1. Ovo je super ideja i vec sam se prijavila za SOSD karticu

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo vam je presuper ideja i jako je zanimljivo. :D
    Prijavila sam se. :)

    -monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.8.14. 19:10

    Ova ideja je super!!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Ta ideja je *_____________________________________________________________*
    Vec sam se prijavila :)
    - sofia0208

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7.8.14. 19:19

    Vec sam se prijavila,rubrika supeer!
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман8.8.14. 10:42

    ja sam napravila tabelu u word-u i odlicno je ispala i lepa ideja za rubriku
    -missmilica003

    ОдговориИзбриши
  7. prepredobra ideja! prijavila sam se vec!

    ОдговориИзбриши
  8. Lepa ideja za rubriku! :) Ja sam se prijavila u drugom krugu i dobila sam karticu! Jeiij ^^

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман29.8.14. 10:22

    Savrsena idejaa. :)<33
    -fancyM.M.

    ОдговориИзбриши