expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 8. 2014.

SOSD kartice! ♥

 Hellou. (:

Vase kartice su napravljene. :)
Natalija se potrudila da izgledaju
fantasticno. :)
Evo vasih kartica:


















Pronadjite vasu karticu i sacuvajte je na vas kompjuter. ♥
Od ovog posta , racunajuci i ovaj post pocnite da sakupljate poene. :) ♥
-Molim sve bloggerice da nakon ovog posta na kraju posta napisu
koliko komentarisanje tog posta donosi poena.

•Pravila
•Ne priznajemo kratke komentare poput: Cool , super ili tako nesto.
Sto duzi komentar , to bolje. ♥


Obavestenje za bloggerice:
Ako delite bodove , onda morate i nagrade.
Znam da neke bloggerice nisu ss , ali
mozete i vi da delite nagrade , tako sto napravite
neki profil , nakupite sc i sd i napravite nesto u stardesign-u
i to budu nagrade. ♥

To bi bilo to. :)
Ako vam nesto nije jasno , pitajte. :)
Evo i jos nekih postova vezanih za prikupljanje poena:

Trebalo bi da procitate te postove ako ste ucesnik. ♥

To bi bilo to. :)

-KOMENTARISANJE OVOG POSTA DONOSI 15 bodova. ♥
-Komentarisite. :]




16 коментара:

  1. Анониман8.8.14. 14:42

    KARTICE SU PRELJEPE MENI SE MOJA STVANOR ISVDJA *o*
    ana_777

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.8.14. 14:56

    Svi potpisi su presavrseni!Najvise mi se svidja moj xD

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  3. Preljepe su kartice i ovo je odlicna ideja,svaka cast i hvala na kartici


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. mozete li meni da napravite karticu molim vas??
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  5. Lepe su ali zasto kartice imaju crni okvir?Meni bi bilo lepse da toga nema.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман8.8.14. 15:29

    Sve kartice su super!Idem odmah komentarisati sve postove!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман8.8.14. 16:38

    Kartice su stvarno lepe,kao i dezeni,moj mi se pogotovu svidjaaa! *.*
    ~IvaCoolCool <3

    ОдговориИзбриши
  8. Jako lepo, ta ideja je sjajna. Procitala sam sve postove u vezi SOSD kartica, sve razumijem :)
    Svaka cast Nataliji! :D
    - sofia0208

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман8.8.14. 17:11

    mogu li i ja imati SOSDkarticu ne znam gdje da se prijavim ali i želim jako,jako,jako i jako! tu karticu
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман8.8.14. 23:05

    Ja se ovog nikad nebi sjetila..Svaka cast Natalija!!Bas mi je fensyy kartica

    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  11. Dopada mi se moja kartica i dizajni drugih kartica su lepi

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман9.8.14. 15:17

    Ideja je preedobra! Ja se ovoga nikad ne bih sjetila.:D xD
    Kartice su savrsene! ♥

    fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  13. Kartice su fenomenalne!
    Ideja je VRH! *---* <3

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман10.8.14. 22:07

    Kartice su pree *Q*

    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  15. kartice su predivnee.. jako mi se svidajuu

    ОдговориИзбриши
  16. Kartice su extra!Svaka cast Natalija.Meni se moja jako svidja. :)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши