expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

#17. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS - Specijal outfiti za MSW '14 - MEGA post ♥

Hellou. (:
( Po drugi put danas xD )

Odlučila sam da umesto običnog MVSS-a,napišem specijal post i pomognem dollicama koje se takmiče za MSW,a ne znaju šta da obuku. (: ♥

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
BILO BI POŽELJNO IMATI U ORMARU..

Budući da MSW traje baš dugo,odlučila sam da napišem i šta moraš imati u ormaru.. Ipak ne možemo biti u istom outfitu 76769627620 godina. c';

SUKNJE;
1. - Tirkizna Basic Mini Skirt - Ja nju najviše volim da nosim u 'Glamur' outfitima. Otprilike je nosim uz kratke 'Basic' bele majice ili 'Archive' Tube Top. ^---------^ ♥
2. - Tamno roza Basic Mini Skirt - Nju nosim uz ženstvene outfite. Volim je kombinovati sa smeđom bojom. Ja više volim tamnu,ali možete imati i svetlo rozu ili bilo koju drugu boju jer su Basic suknjice uvek dobro došle. xD 
3. - Lepršava crna suknja It Girls - Ja ovu suknjicu obožavam. *--------* Ne samo da se slaže uz sve,nego je i jeftina (4O sc). ;')
4. - Sivo-Crna suknja na tačke - Ovu sam suknju pre možda mesec dana našla na Bazaar-u za samo 10 sd. ^-^ Jako je lako naći je po povoljnoj ceni (Uđete u veliki Starbazaar & idete na pretraži. Idete na Marke,pa u Bonjour Dizou. ) :D ♥

TOPOVI / BLUZE;
1. - Beli top sa čudnom šarom - Ovo je top koji ste na rasprodaji (Kad se zatvarala trgovina Dedaces) mogli naći za 25 sc! :O Ja sam tek kasnije shvatila koliko mi se sviđa i tek ga na Bazaar-u kupila za 25O sc. xD
2. - Archive Tube Top - Ja njega prosto obožavam!! *----------* Slaže se uz sve,a pritom ima print. Teško ga je naći po povoljnoj ceni,ali ako ste SS,možete se menjati sa nekim. ;')
3. - Bela kratka majica Pretty 'n Love - Ovo je majica koju sam kupila kad sam bila 17 lvl,a i dalje sam zaljubljena u nju. *------* Košta samo 68 sc,a slaže se gotovo z sve. c: ♥
4. - Ovo je majica koju sam skoro kupila da bih imala da je nosim uz Basic suknjice. Nosila sam je nekoliko dana kao 'Room Style'. Jako mi se sviđa dezen. Može se nositi i sa pantalonama,ali po meni bolje stoji uz kratke suknje. :D ♥

HALJINE;
1. - Ovo je aljina koju sam dugo tražila na Bazaar-u,ali po povoljnoj ceni. Našla sam je za samo 14 sd. *----* Odlično stoji na lutki,i ako ovako izgleda nekako glupo. Preporučujem da je nose lutke sa pločicama. xD ♥
2. - Ovu crnu haljinu sam kupila još u januaru,i jako mi se sviđa. Ona je nažalost postala ne dostupna. (Inače,ta haljina i ovo za ruke je odvojeno,ali sam ja stavia ovako spojeno jer tako najviše volim da nosim. ) c'; 
3. - Ovu haljinu me je Tijana naterala da kupim. xD Jako mi dobro stoji,i po meni ne stoji dobro baš svima. Uz ovu haljinu najviše volim da nosim zlatan nakit. *--------------*

P.S; I ako je tema ovogodišnjeg MSW-a tirkizna,ko je rekao da su ostale boje zabranjene? xD

DODATCI ZA GLAVU;
1.  Crna mašna  - Mislim da je ova mašna bila jako retka dok se nije pojavila u Callie's Picks. Neki su čak dizajnirali u nakitu slične mašne. :-*
2. - Plava beretka sa zlatnim detaljima - Ovu beretku nijednom nisam nosila ali je prosto obožavam. *-------* Ne stoji lutkama sa StarDresing kosom,jer se ona uvek mora povećati. :]
3. - Raznobojno cveće - Ovaj rajf možemo zameniti onim iz Rivere koji košta 12 sd. A ako Vam je draži ovaj,potražite ga na Bazaar-u. ;') 
4. - Cvetni venac - Obožavam ovo zato što uopšte nije upadljivo. Slaže se uz sve,i zato čista desetka za njega. ;D

ŠTIKLE;
1. - Pre nekoliko meseci su ove predivne štikle izašle u trgovini RIO po ceni od 13 sd. Ja sam se dvoumila u vezi kupovine,ali sam ih ipak kupila. Skoro se uz sve slažu,i jako volim da ih nosim. :-*
2. - Pre par dana sam se za Linom (Mini-Maus.) menjala za ove precool štikle. *QQ* Jako ih volim,i razmišljam da li ću ih ikad skinuti. xD
3. - Kada sam bila 5 lvl Tijana mi ih je kupila greškom (Znamo jedna drugoj lozinke),i jako sam se naljutila na nju jer je tada 5 sd bilo bogatstvo. Ali,ubrzo su mi se svidele,i bila sam 'faca' što sam nosila 'skupe' štkle. :D ♥
4. - Svi mi u ormanu moramo imati i bar jedne glomazne štikle-čizme. Ja sam ih dobila na poklon (♥) i jako mi se sviđaju. (:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kada smo napomenuli šta svako treba da ima u ormaru,prelazimo na Stylinge u Starplazi. :D
Kao što znate,kada se spremamo za MSW,nema štednje,tako da Let's go! xD

#1. Outfit
Mnogo mi se sviđa ovaj outfit. Ova tropska narukvica dominira celim outfitom. Ogrlica je tu da se vrat ne bi činio praznim. Cena je solidna,i ako se za MSW treba srediti dostojno princeze,a to ne možeš postici za 5 sd. ;')

#2. Outfit
Po meni je ovo savršena kombinacija. *-----* Mislim da ću uskoro kupiti potrebne stvari (Ako neko može,neka mi kupi u listi želja su.) Cena nije velika,što je još jedan plus. :-*

#3. Outfit
Mnogo mi se sviđa. Mislim da ovo ne bi stojalo mojoj lutci,ali postoje i neke dollice kojima ovo savršeno stoji. :D ♥
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Koji Vam se outfit najviše sviđa? :D
Da li sam Vam pomogla? ♥
Komentarišite. :]
- Ancika004 ♥










3 коментара:

  1. Анониман7.9.14. 18:47

    Pa evo mišljenje o svim outfitima.Outfit broj jedan je extra ja bi ga nosila barem 2 dana,jako volim žutu boju.Outfit broj 2 je prelep,on mi se najviše sviđa jer volim crnu boju.Outfit broj tri mi i nije nešto meni bi to grozno stojalo,iako kažu da bela boja stoji lepo svima.:)


    mirhacool

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман8.9.14. 09:42

      Hvala puno. ♥
      Inace,zaboravila sam spomenuti da komentar donosi 15 poena. (:

      Избриши
  2. Анониман9.9.14. 21:50

    Obozavam Basic Mini skirt *_*...Najlepsi je drugi stajling,po meni..Jako si se potrudila za ovaj post i sigurno si ga pisala dva sata.
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши