expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 9. 2014.

Nova kolekcija trgovine Sunny Bunny ♥

Hellou. (:

Odmah prelazim na sledecu novost. :D ♥
Let's go...

Danas nam je stigla u starplazu nova kolekcija trgovine Sunny Bunny. ♥
Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Moj prvi utisak: Slatkooo *__* ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija je slatka i svidja mi se. Ali verovatno bih kupila
samo ova dva rajfa (crni sa usima i plavi sa masnom) i 
naravno ova dva predmeta za sc. :/ Predmete za sc sam vec kupila ,
a rajfovi mi nisu potrebni , tako da ih necu kupovati skoro. :D ♥

Evo i predmeta za sc:
Slatki su. *___* ♥
Kupila sam oba. :)

I da , umalo da zaboravim...
Evo i kako izgleda slika u poruci:
Slatka grafika. *___* ♥

Sve u svemu slatka kolekcija. *___* :D
Slatka , slatka , slatka... 

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? :)

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥







6 коментара:

  1. Анониман15.9.14. 19:06

    Kolekcija je lepa.*QQQ*
    I ja ću kupiti oba predmeta za sc.♥ :D
    Možda kupim i neki predmet za sd.^--^
    Grafika je prelepa.(':

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.9.14. 19:48

    Kolekcija je lijepa, svida mi se.:) Imam malo sc, manje nego sd pa cu malo sakupiti pa kupiti. Možda kpim onu smeđu kosu ili rajf jedan. Grafika mi je jako lijepa.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.9.14. 21:23

    ova kolekcija je jako slatka i lepa svida mi se :)
    lana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.9.14. 07:13

    Kolekcija je slatka,i mozda kupim predmete za sc...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Nije moj stil..Neću ništa kupiti..:/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман16.9.14. 10:17

    Kolekcija je jako slatka,ali ne kupujem.
    D.K

    ОдговориИзбриши