expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 9. 2014.

Again heere

Mozda ste primetili da 104654637937329 godina nisam pisala,ali sam sada tu!!!
Pa za vas sam pripremila uputstvo kako okrenuti noge u PAINTU!

1.Slikajte sa Preent screenom vasu doille:



 Ja volim da cropujem reklame i tako da mi bude lakse!

2.Gumicom obrisite ovu nogu:
3.Zatim:
Kliknite COPY i namestite nogu na mesto pored druge noge!!!

4.Voila!
Kako vam se cini?Dopada vam se nacin i da li cete da probate!!!♥

                                    Vasa,STARTFACECOOL,(Ako me se secate!)xD!

4 коментара:

  1. Анониман24.9.14. 21:13

    Savet je koristan.Ali naravno neću to pokušavati jer neću uspeti.Možda bi uspelqa ali ne želim.:D

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.9.14. 15:30

    Savjet, to jest meni neka informacija je korisna. Neznam hoću to sprobavati jer mi nije potrebno i nisam sigurna jeli cu uspjeti.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.9.14. 19:47

    Meni je isto trebalo vezbe,ako zelis napraviti Grafiku ovo je potrebno!:-3
    startfacecool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26.9.14. 14:03

    Meni ovaj savet ne treba,jer ne pravim grafike..ali sigurno je ovo nekom potrebno
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши