expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 9. 2014.

VAZNO - OBAVEZNO PROCITAJTE!

Hello dolls!
Ovo je veoma vazno i sve procitajte ovo!

Od nedavno sam primetila lutke koje prave profile da bi tracarile o drugim lutkama!
Sao ukucajte rec 'tracevi' ili 'trac' u pretrazivac i evo sta cete dobiti:

To je, bejskili, gomila lutaka koje su mali nivo i koje sluze da bi pricale ruzno o drugim lutkama kojima zavide.
Ali, pogledajte sta sam pronasla u prezentaciji jedne lutke:

(Kliknite na sliku da biste je uvecali).

Ako ne vidite, napisala je Milici da pusi, Natasi da blebece, Ani da je kobila, Marini da je lezbejka i meni da sam krava.
a se stvarno, stvarno, stvarno izvinjavam na izrazima gore.
Nisu moji.

Posetite ovu idiotkinju (pardon) klikom ovde.

Ja ne znam sta da kazem na ovakve lutke.
Pisu apsolutne bljuvotine jer su jaaaaaaaaaaako zle i zavidne. Molim vas, da tracari o mom IMENU?!
Pa stvarno.
Da li ste vi zrtva neke od tracarskih lutaka?
Sta mislite o njima?
Izaberite roman koji zelite da citate sledeci klikom ovde i komentarisite poslednji deo Trougla klikom ovde. :)
-Natalija

3 коментара:

  1. Анониман17.9.14. 19:56

    Da li su me ogovarali?Pa naravno da jesu,mislim ja nisam ni ss ni roy.Ali kad takvi ljudi vide nekog ko ima samo lepuskastu lutku on su i na to ljubomorni pa ismevaju.Natalija,samo bez panike ,mi znamo ko ste i sta ste (bar ja znam) Zaboravi i ne obracaj paznju ,oni zele samo da vam naude kao i meni ili mnogo drugima
    -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  2. Isuse... Čega sve nema... -.- Zar neku mogu tako nisko pasti? O.o

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.9.14. 20:03

    Ma ja znam da niste takve i to je samo laz.Meni Mici uvek odgovori na chatu,Ana je dobra i mislim da takva i jeste,Nata uopste nije takva,Tijani je samo opisala izgled,Marina to ne bi nikad uradila,a za tebe Natalija mislim da je ona ta koja je pogresila,jer je tracara,a i to joj je i ime i prezime.Ne obracajte paznju.
    kittysarah1122

    ОдговориИзбриши