expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 9. 2014.

Izvlacenje - Nagradna igra povodom 200,000+ pregleda! ♥

Hellou. (:
Jako zurim. Jos nista nisam ucila , a imam milion obaveza. 
Bar sam sve postove sto sam trebala napisala , pa ne moram
da razmisljam o tome. :) ♥

Dakle , dosta vas se prijavilo kao ucesnik u ovoj nagradnoj igri . ♥
Ali nazalost samo prvih 20 komentatora sam prihvatila kao ucesnike ,
jer sam toliko spremila nagrada. :/ ♥

Ucesnici su:
Mini-Maus.
Ancika004
TrendyGirl.14
mirhacool
lala02true
jannettxx
ShinyMomomom
loveladynika123
MilenaColl27
Sara026
NenaNensi8
EmanaaKoll
Borovnicica
stilmart
LenaLencicaLexy
CucaStar1
marijamakimaka
LuckyMicika
IvaCoolCool
MacaKuca10

Ufff , ima vas bas dosta. :D Bilo bi vas jos vise da imam
vise nagrada. :/ ♥

A sada , izvlacenje... :D
Izvlacila sam preko: Random Name Picker-a. :D
Ali nisam imala vremena da sve to snimim i da upload-ujem na youtube. :D ♥

__________________________________________________

Poklon pod rednim brojem 1 dobila je: NenaNensi8
Poklon pod rednim brojem 2 dobila je: marijamakimaka
Poklon pod rednim brojem 3 dobila je: Mini-Maus.
Poklon pod rednim brojem 4 dobila je: ShinyMomomom
Poklon pod rednim brojem 5 dobila je: LuckyMicika
Poklon pod rednim brojem 6 dobila je: loveladynika123
Poklon pod rednim brojem 7 dobila je: EmanaaKoll
Poklon pod rednim brojem 8 dobila je: Borovnicica
Poklon pod rednim brojem 9 dobila je: stilmart
Poklon pod rednim brojem 10 dobila je: LenaLencicaLexy
Poklon pod rednim brojem 11 dobila je: TrendyGirl.14
Poklon po rednim brojem 12 dobila je: MilenaColl27
Poklon pod rednim brojem 13 dobila je: lala02true
Poklon pod rednim brojem 14 dobila je: Sara026
Poklon pod rednim brojem 15 dobila je: MacaKuca10
Poklon pod rednim brojem 16 dobila je: jannettxx
Poklon pod rednim brojem 17 dobila je: Ancika004
Poklon pod rednim brojem 18 dobila je: mirhacool
Poklon pod rednim brojem 19 dobila je: IvaCoolCool
Poklon pod rednim brojem 20 dobila je: CucaStar1
Poklon pod rednim brojem 21 (MSW paket) dobila je: PrincessAntea99

MSW paket:
Pokloni ce ucesniku biti poslati najkasnije sutra. A post ce biti napisan u subotu. ♥


To bi bilo to. ♥
Sada cu vam svima postaviti poklone koje ste osvojili
na moj bazaar. :) ♥

JOS JEDNOM HVALA VAM PUNO NA 200,000+ PREGLEDA! ♥

-Da li ste zadovoljni osvojenim poklonima? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

-MiciRainbow2 ♥


6 коментара:

  1. Анониман16.9.14. 17:53

    Meni su cipelice jako lepe.♥ :D
    A,i da nisam dobila ništa ne bi se ljutila.:) ♥
    Sa poklon sam jako zadovoljna,jer su cipelice preslatke.^--^

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.9.14. 19:03

    nagrade su super samo.......nisam nis dobila:/
    lana123lanadiva :(

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16.9.14. 20:35

    Hvala Mici♥Jedva čekam *-*
    PrincessAntea9

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17.9.14. 19:31

    Meni je moj poklon suuuuuupeeeer
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19.9.14. 19:55

    Ja nisam ucestvovala,ali nema veze...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши