expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

Izvlačenje ovodom 19O,OOO pregleda ♥

Hellou. (:

Danas imam neku volju za pisanje pa od mene danas očekujte 3 posta. .:D ♥
Ovako;
Nekima se nije svidela moja grafika za 19O,OOO pregleda.. Pa,ni meni se ne sviđa,ali sam zadovoljna jer sam je uradila za 12 minuta,a imam i nekih problema sa Pixlrom. Za 2OO,OOO pregleda očekujte puno bolju grafiku. :) ♥

Evo videa kako sam izvlačila;

Link za mobilne / tablete. :D ♥

Nadam se da je sve jasno.. (:
--------------------------------------------------------------------------------------
NAGRADE (:

Make-Up;

Koristila sam; Crno & sivo sjenilo (pričam hrvatski *----*),belo sjenilo na rubove očiju,bela olovka,obe vrste maskare. Na usta sam stavila jedva primetan sjaj. ;')

Koristila sam; Ružičasto sjenilo,free Academy belo sjenilo,maskaru. Na usta sam nanela free mabyline sjaj. ♥

Koristila sam; Smeđe Academy sjenilo,Belo Academy sjenilo,Free maskaru & belu olovku. (:

Koristila sam; Sve Academy sjene (xD),Academy maskary. Na usta sam nanela crveni Academy karmin. :D

Koristila sam; Sivu & bele Academy free sjenu za oči. Pink Academy karmin. :-*


Outfits;


Apartmani;

fancyM.M

LuckyMicika

mia.07.05.

Nisam uspela da uredim apartman od lala02true. ;/
Žao mi je,ali bilo je previše natrpano.. ;/

P.S; Nzm zašto je LuckyMicika dobila dve nagrade (Outfit & Make-Up),ali kad pogledaš nedostajalo bi mesto za jednu nagradu. :D ♥
Svi koji su se prijavili su dobili nagrade (Koliko vidim..),pa mi je baš drago. ;')

xoxo,
Ancika004 ♥

















3 коментара:

  1. Анониман7.9.14. 18:49

    Post je odličan, a pogotovo mi se sviđaju outfiti ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман7.9.14. 21:38

    pogledaj video nije ti se obrisalo kada si htjela obrisat pa ti ju je dva puta odabralo

    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.9.14. 21:57

    Moj outfit je super,hvala...Mislim da nije u redu sto nisi uradila za lala02true :( Mogla sionda da joj das neku drugu nagradu...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши