expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 9. 2014.

Žao mi je.. ;/

Hellou. (:

Stvarno mi je žao što nisam pisala par dana,ali treba da objavim Izvlačenje povodom 2OO,OOO pregleda,a strašno me mrzi raditi grafike.. ;/
Već sam sve obavila,samo još da napravim te 2 grafike,i objaviću izvlačenje posle 5 dana. xD

Danas ću pisati i na Tennage World - Balkan,i jako bi mi značilo da ga posetite. ♥
Danas ću objaviti 3 posta,tako da neću pisati sutra.. :/

(Jako se izvinjavam dobitnicima grafika,ali verovatno neće biti precizno urađene a možda ni osenčene. :/ )

Ancika004 ♥

2 коментара:

  1. Анониман18.9.14. 18:42

    Ana shvatam te.:D ♥
    Ja sam napravila jednu grafiku koja je grozna,i iskreno ja mrzim praviti grafike.-.-'
    Tvoj blog Teenage World - Balkan pratim redovno.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.9.14. 20:06

    Ma shvatam te u potpunosti.Tvoj blog citam i pocecu ga komentarisati,jer shvatam koliko je dobar,ma odlican.
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши