expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 9. 2014.

Sorry :/ + obavijest

Hi svima!
Kao prvo jako ali jakoo mi je žao što nisam pisala,ali geografija me ubija :////
Svaki dan imamo geografiju i da nam po 3-4 lekcije da naučimo.

A sada obavijest..
Pa ovako,kompjuter mi je pokvaren,zvali su majstora i rekao je da ako ga nismo zvali još dan,mogli bi se pozdraviti sa kompjuterom.Jako smo ga kasno zvali,pa je rekao da popravka traje 4 do 5 mjeseci..Nemogu vjerovat!
Ali u svemu lošem ima i nešto dobro.
To je da ću vam pisati sa mobitela (i sad pišem) ali neće imati slika...
Nadam se da vam neće to predstavljati problem i da ćete i dalje čitati moje postove!
Pa nadam se da me shvaćate !

Uskoro stiže novi post!
Komentirajte!

EmanaaKoll

1 коментар:

  1. Анониман6.9.14. 20:57

    Pa bolje kupiti novi kompjuter,ali dobro....ma nema veze sto ne pises,nadoknakices ti to...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши