expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 9. 2014.

Styling in Suite #75


Hellouuu!
Evo konacno nekog posta ove rubrike!
Odlucila sam da od sada sve stajlinge pravim na sojoj lutci :)
A za ovaj post sam spremila 5 stajlinga inspirisani MSW-om
(SRECNO SA CITANJEM)
Evo prvog:
Koristila sam:
Rhinestone Hi Lo Gown / Callie's Picks /28 sd
Cream stillettos / Perfect Day / 90 sc
Ukupna cena: 28sd 90 sc

Meni se ovaj stajling bas svidja :D
U ovu plavu haljinu sam se prosto zaljubila ♥__♥
Zaljubim se u sve sto je ove boje *-*
Kako je samo ova haljina savrsena aaaa ♥
Konacno sam kupila ovu haljinu i odmah sam morala da napravim stajling sa njom!
Inace ova haljina je bila i prosle godine u Starplazi i cini mi se da je bila jeftinija :)

Evo drugog stajlinga:
Koristila sam:
Basics Top / Bonjour Bizou / 50 sc
Cream Point Clutch / Voile / 59 sc
Candy Floss Skirt / Pretty'n'love / 12 sd
Lace Up Platforms / Nelly.com / 14 sd
Ukupna cena: 26 sd 109 sc

Mislim da iako su stajlinzi vezani za MSW,da ne mora da bude suknja ili haljina do poda,zar ne? xD
Ovo je meni jedan presladak stajling *--*
Mnogo mi se svidjaju boje :D
Hvala puno Lini sto mi je kupila ovu suknjicu iz WL ^___^
Platforme i ova torbica se odlicno uklapaju i ceo stajlinge je po mom misljenju presladak
Smucilo vam se vise moje odusevljavanje,ali sta cu hahah xD

Evo treceg stajlinga:
Koristila sam:
Asia Sport Skirt / Evil Panda / 91 sc
Basics White Short Top / Basics / 50 sc
Lemon Lavender Clutch / Voile / 48 sc
Lavender Heels / Voile / 53 sc
Hot Buys Owl Pendant / HoyBuys / 9 sd (ja sma je kupila za 12 sd)
Ukupna cena: 242 sc 9 sd

Ovaj stajling mi se takodje mnogoooo svidja :D
Ove stikle prosto obozavam *-* (hvala Milici sto mi ih je poslala)
Slazu se uz ovu torbicu
Stajlinge je ceo u kovanicama,a ako nemate ovu sovicu,mozete i bez nje :D
A mozete i umesto ovog belog topa da stavite onaj iz Basics-a koji je na prvoj strani te trgovine :D

Cetvri stajling:
Koristila sam:
Basics Top / Bonjour Bizou / 50 sc
Wild Candy Striped Cluthc / Wild Candy / 92 sc
Skirt / - / 40 sc
Long Pearl Necklance / Decades / 30 sc
Heavyweight Black Platforms / Fallen Angel / 80 sc
Ukupna cena: 292 sc

Ovo je jedan crno-beli stajling :D
Meni se mnogo svidja *--*
Jedino je ova ogrlica nedostupna....
Ja je obozavam i drago mi je sto sam je kupila pre zatvaranja Decades-a
Ako imate one crne stikle iz Nelly.com,mozete njih umesto ovih crnih platformi :D
Stajling je ceo u sc,zato mi se posebno svidja ^-^

I evo poslednjeg stajlinga:
Koristila sam:
Wild Candy Striped Cluthc / Wild Candy / 92 sc
Tube top / Fallen Angel / 40 sc
Austin Ally Skirt / Free
Black Round Toed Pumps / Nelly.com / 9 sd
Ukupna cena: 9 sd 132 sc

Ovaj stajling mi se mnogo svidja :D
Ovu suknjicu koju smo dobili besplatno,prosto obozavam (kao pola mog ormara) :D
I ta crvena boja nekako upada u oci jer je sve ostalo crno-belo ;)

I to bi bilo to sto se tice stajlinga!
Kao sto vidite pola mog ormara je u sc :)
Ali i sa stvarima koji su u sc mogu da se napave prelepi stajlinzi,zar ne?
A sad imam jedno pitanje za vas
Opet sam njuskala po raznim blogovima i naletim na ovo:

Ako se ne veram,ovu jaknu (uokivrena) mozemo dobiti besplatno ili ako lajkujemo nesto na Stardollu?
Sigurna sam da sam kod nekog (mozda kod Mine) videla ovu jaknu za 0sc!
I ova torbica mi je nesto poznata....
Hmmm...
Sta vi mislite o ovome?
Da li gresim ili je ovo stvarno za 0 sc  negde?


Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Sta mislite o njima?
Komentarisite!
(15 poena(stavila bih i 100,jer sam ovo sat vremena pisala))
-NataStarDoll01

8 коментара:

  1. Анониман7.9.14. 17:11

    jaknu je jedna ,moja drugarica dobila na Voteu.
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  2. Cini mi se da MissMaki1 ima tu jaknu

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.9.14. 17:19

    Najlepsi mi je 2.stajling,jer prosto obozavam ovu suknjicu.I dobro je jer imam sve stvari tako da cu odmah napraviti ovakav outfit na svojoj lutki.♥Prvi je isto sladak.Ta haljina mi je onako nista prelepo,a nije ni ruzna nego nesto izmedju..Treci je onako,jer ne volim zutu bolju,pa tako da ne volim ni ovu suknjicu.Ali obozavam ovu sovicu,ali je nemam :( Cetvrti je prelep,jer volim crno-bele outfite i imam sve stvari sem ogrlice i napravicu takav outfit na mojoj lutki.Peti je isto lep,ali mi je zao sto nemam tu crvenu suknjicu :(Ja inace obozavam kada se spoje crna i crvena,jer je nekako bas slatka ta kombinacija..E sad sto se tice one jakne i torbice...Meni je jakna jako poznata,kao da sam je negde videla ali ne znam gde.To je to..veliki post veliki komentar :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7.9.14. 17:59

    Stajlinzi mi se mnogo sviđaju, i sigurno ću upotrebiti neki od ofih za sc. *O*

    LadyBugHaha

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7.9.14. 18:42

    Najlepši stajling je broj 2,jer ja jako volim ove štikle.Prelepe su i možeš ih obuti uz bilo koji stajling.Prvi stajling je isto lep,jer ja jako volim ovakve haljinice.Stajling broj 3 je isto prelep jer ima prelepu suknjicu i ogrlicu sovicu.Stajling broj 4 je lep ali i nije baš nešto.Stajling broj 5 je isto jako lep,suknjica i štiklice su prelepi.A što se tice ove jaknice ja je imam isto za 0 sc.Uvek sam mislila da je ta jaknica ružna i sve najgore.Ali od sada ću je sigorno nositi uz neki zimski outfit.Čestitam ti na ovako predobrom postu.*QQ*

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман8.9.14. 17:35

    Stajlinzi mi se jako svidaju, a 2. mi je najlijepši. Takav si slican radila na meni ako se sjecas. I mislim da ga imam kao Room style u jednoj sobi.:) A najbolje je sto je sve skoro za sc i imam vise od pola tih stvari.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман9.9.14. 12:38

    IMAS SUPER IDEJE
    -SRECNAMARTA15

    ОдговориИзбриши