expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 9. 2014.

Makeup za crnkinje - Makeup sa Nathalie 102#

Hello dollies!

Kako ste mi?
Pa, posto uvek pisemo makeup-e koji odgovaraju devojkama bele koze,e vo jedne ideje kako se mozete nasminkati ako izaberete da imate crnu kozu na stardoll-u!
Ovo je za devojke sa BAS, BAS, BAS crno kozom. 
Za meleskinje ce biti sledeci makeup.
Pa, sada, hajde da pocnemo!

Dakle, ukoliko zelite da imate crnu kozu na stardoll-u, kad je rec o sminknju, zaboravite tamne, crne i mat senke. Dakle, drzite se sampanj, med, krem, cokolada i narandza boja. A PONAJVISE BELIH! I bre, sve nesto ukusno. Bas je lepo sminkati se za crnce.
P.S. Ovo mi je treci post danas, sto znaci da sutra nece biti postova jer imam da naucim gomilu gradiva... Dosadnog, dosadnog gradiva....

 Pocnite sa sampanj senkom koja se dobija od akademije u dva sloja. :)
 Dodajte narandzastu u uglove.
 Stavite jedan sloj svetlije braon (SEPHORA), pa onda 4 mini-sloja tamnije cokoladne senke (Dot). Onda alcice crne skrooz u uglove. :)
 Dodajte belu u uglove. :)

Zapamtite, BELO, BELO, BELO!!!! Stavite belu senku, olovku i ajlajner u uglove ociju. 'Ubelite' (xD) sto vise mozete. Mozete i braon olovkom (moja je u istoj cokoladnoj nijansi kao senka) da podvucete ispod oka, kao ja. :)
 Osencite lice braon rumenilom, sto je u stvari bronzer koji izgleda divno na crnoj kozi, dok an beloj izgleda prljavo.
 Crnkinje imaju prirodno tamne usne, tako da ce karmini u kajsija roze i kajsija narandzastoj nijansi izgledati savrseno. Ali, ozete i samo sjaj, kao ja. :)


Iiii, sta se dobije..........


Meni se ovo MNOOOOGO svidja!!!

Kako se vama dopada?
Sta mislite?
Sta zelite sledecee?

-Natalija

7 коментара:

  1. Анониман17.9.14. 21:09

    Make-up je lep.:)
    Neka sledeci make-up bude nesto za srednje boje koze.

    Mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.9.14. 22:02

    Make up je prva liga.
    BAS imas talenta za make up.
    -SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  3. Wow, stvarno je super, sviđa mi se :D Ovo se zove talent *-*

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.9.14. 12:20

    YOU HAVE A BIG TALENT!!!!!!!XD.Zaista imaš talenta za šminkanje....Ti bi kad odrasteš trebala biti šminkerica XD.Zaradila bi više od Lady Gage cx.Hahahaha šalu na stranu,imaš odličan talent.
    katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.9.14. 21:28

    Wow, prekrasno je. Svida mi se jako. Imaš mnogo talenta za sminkanje, cestitam.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19.9.14. 20:04

    Ja ne volim tamnu kozu,ali makeup je stavrno fantastican.Imas velikiiiiii talenat♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da to nije malo rasisticki? 'Ne volis tamnu kozu'? Ja bih volela da sam crninja. Mogla bih da nosim kajsija narandzasti sjaj a da ne izgledam brkljavo :D

      Избриши