expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 9. 2014.

Spojleri ♥

Hellou. (:

Na UnderneathStardoll.net blogu jedna bloggerica je
objavila cak tri posta sa spojlerima , tako da sam morala i ja. xD
Ali posto me zaista mrzi da pisem 3 uvoda , a ne znam ni kako
sam ovaj napisala...
...oba spojlera cu staviti u ovaj post. ♥


Evo prvo Barbie spojlera:
Ok , pegla nije losa. Meni se cak i dopada. :)
Ali najverovatnije ce to biti poklon ako zavrsite
sledeci zadatak iz Barbie Style Club-a. A posto taj
klub vise nije dostupan za nase zemlje sa balkana , 
necemo moci da je dobijemo :/ ♥

Evo spojlera za novu kolekciju trgovine dekora Kitch , koja bi trebalo danas ili
sutra da izadje:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Nije losa kolekcija. Ali ja nisam ljubitelj dekora. :/ Inace , skoro nista
nemam u apartmanu od dekora sto sam platila stardolarima. Jednostavno
meni je bolje da kupim neki komad odece nego dekor na Stardoll-u. :D ♥
No , ipak jedva cekam. Mozda bude neki slatki jeftini predmet , pa ga
mozda i kupim. ;) ♥

To bi bilo to. :)

-Da li vam se svidjaju spojleri? :)
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)

-MiciRainbow2 ☺




6 коментара:

  1. Анониман1.9.14. 15:23

    Spojleri su super.^--^
    Pa iskreno ni ja nisam neki ljubitelj dekora.:D
    Ali ako bude nešto za sc kupit ću,sigurna sam da neće jer nikad u toj trgovini ništa nisam videla za sc.:')

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.9.14. 15:37

    Spojleri su okey.:)
    Takoder nisam bas ljubitelj dekora, kada mi se nesto da napraviti, napravi.:)♥
    Ali ako bude nesto za sc i da mi se svida kupit cu.:)♥
    A ova pegla za kosu mi se svida, bas mi je zao ako je za Barbie Style Club.:/
    -DivaKata.❤

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.9.14. 17:40

    Spojleri su slatki. Ali mene ne zanima previse dekor. Kao i ti, vise volim da kupim komad odjece. Ali, ako nadjem nesto jeftino, a lijepo, uvijek kupim. :) Baas mi je zao sto Barbie Style Club nije vise dostupan za nas. :/
    -fancyM.M..❤

    ОдговориИзбриши
  4. Pegla bi mi bila presavršen detalj , ali ako je zadatak ne mogu ga dobitii....:/

    ОдговориИзбриши
  5. Dekor me nikad nije privlačio,ali mi se pegla sviđa. :)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман2.9.14. 22:12

    Jednom recju- NE SVIDJA MI SE!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши