expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 9. 2014.

TROUGAO - 10. I POSLEDNJI DEO - OBAVEZNO PROCITAJTE! ♥

Hello dolls!

Kako ste mi?
Evo konacno nastavak romana...
Cak i ja sam se nervirala, cak i ja kazem da je jako romanticno...
Ocekujem vise od 15 komentara ako zelite sledeci roman.
Znam sta sve cekate, pa, ako zelite da procitate poslednji deo, kliknite na 'Procitaj vise'. :) ♥


Osvratala sam se po ulici. Nigde nisam videla Lukasa.
„E, mala, poljubac smo se dogovorili 100 dolara, a samar ce te kostati dodatnih deset“, mulao je BJ Hejzel.
Zaprepasceno sam pogledala Hejzel.
„Ti si mu PLATILA da me poljubi pred Lukasom!?“
Hejzel me je podsmesljivo pogledala.
„Da, klinko, jesam! Rekla sam ti da cu ti zagorcati zivot i uspela sam u tome“.
U tom trenutku, mrzela sam je vise nego ikad. Zaletela sam se u nju i da Lili i Rejcel nisu iskocile odnekud i zadrzale, sada bih znala kako njeno lepo lice izgleda sa sljivicom na oku, razbijenim zubima i naduvenim usnama, sa rascupanom kosom.
Lili i Rejcel su me zadrzavale dok se Hejzel smejala kao luda.
Iznenada, prestala sam da se otimam Lili i Rejc i zaplakala.
Otela sam im se i istrcala na ulicu. Krenula sam ka kuci Lukasa i Rejcel.
Tamo sam videla Lukasa koji je brzim korakom, sa besnim izrazom na licu hitao ka vratima.
Potrcala sam, stigla ga i uhvatila ga za ruku.
„Lukase, slusaj me, molim te...“ , pokusala sam, ali on je otrgao ruku i uneo mi se u lice.
„Ti si jedna mala prevrtljivica koja se igra sa osecanjima drugih ljudi! Kako si mogla onoliko dugo da me zavlacis? Hvala mojoj sestri sto mi je otvorila oci u vezi sa tobom. Ne mogu da verujem da sam se ranije lozio na tebe. Mrzim te!“
Usao je u kucu i zalupio vratima. Ja sam samo ostala da stojim tu. Ne znam koliko vremena je proslo dok Lili nije dosla i rekla: „O, BOZE! Tu si! Recel i ja kao budale idemo i gledamo gde si!!!“
Rekla je i pokusala da me odvuce kuci.
Posto se nisam ni pomerila, zakukala je: „Ma daj!!! Stajanje tu nece nista resiti. Idemo!“
I dalje sam stajala i zurila u vrata sa suzama u ocima.
„IDEMO!“
„On me mrzi, Lili“.
„I-de-mo!“
Popustila sam i pustila sam da me cima na putu ka kuci.
Uvela me je u kucu, rekla mi je da sednem i naterala me da popidem solju tople cokolade.
Onda mi je nalozila da joj sve ispricam.
Pa sam joj ispricala.
Lili je pala vilica.
Onda je napravila grimasu.
Za neko cudo, nije me udarila jastukom.
Pogledala sam je.
„Lili, sta da radim!? Kako
da nateram Lukasa da ukapira da je HEJZEL kriva za sve, A NE JA?“
Lili je uzdahnula.
„Pa... meni izgleda kao da postoji samo jedan nacin“, rekla jem
Pogledala sam je puna nade.
„Koji?“
Uhvatila me je za ruku i odvela gore u sobu, do mog rama Lozim se na, u kome je bila BJ-ova slika.
Lili ju je izvadila i u bacila Lukasovu sliku.
Onda mi je dodala ram.
„Zar ne, Saro?“
Tiho sam uzdahnula i presla prstima preko Lukasovog lepog lica.
„Da. Da, Lili“.
*
Bio je petak.
Dan sastanka.
Najbolji dan u mom zivotu.
Ali, redom.
Sedela sam za stolom i jela jagode sa Neskvikom za dorucak.
Mi jedemo jagode u svakom godisnjem dobu, zahvaljujuci nasoj mami koja ih odnekud izvlaci.
U svakom slucaju, sedim ja tako i doruckujem, a onda se setim da je danas sastanak.
Podrzumeva se da ja vise nisma u klubu.
A onda sam se setila da su kod Hejzel ostale moje omiljene cupave papuce i moja cetka za kosu.
Posto mi na pamet nije padalo daulazim kod njih ponovo, u njihovu kucu koja lici  na kucu iz filma Princeza i streber, sa tim sto je Hejzel princeza.
Zato sam okrenula Lili.
„Halo?“
„Ej, Li! S’a ima?“
Lili se nasmejala.
„Neko je lepo raspolozen danas!“
„Cini ti se“, rekla sam.
„Vidi, Lili, da li bi mogla da odes do Hejzel danas i pokupis moje cetku i papuce? Stvarno ne zelim da se pojavljujem tamo, a moja griva se nece ocesljati ni sa cim drugim sem sa mojom roze cetkom...“
Lili je rekla:
„Zao mi je, ali ne mogu. Propustam sastanak veceras. Oram da idem sa mamom da kupim belu kosulju sa kragnom i bodljama na kragni, za zurku u subotu vece. BTW, dolazis u subotu? Kod Melise je, znas, devojka sa ridjom kosom...“
Prekinula sam je.
„Ne, ne dolazim na zurku. Ok, mozes li onda sledeceg petka?“
„Ma daj, Saro, ne budi tolika beba! Idi i uzmi to. Uostalom, to je prilika da razgovaras sa Lukasom i da rascistite stvari“.
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikako nisma zelela da se sretnem sa Lukasom.
Zato sam bila spremna da se svadjam.
„Ali Lili, ja...“
Lili me je prekinula:
„Izvini, Es, moram da idem. Moram da se istusiram pre sopinga. Javi mi kako je proslo sa Lukasom“, rekla je i spustila slusalicu.
E, bas lepo!
Sad moram sama da idem tamo. I da gledam zgodnog, osecajnog Lukasa sa savrsenim profilom i svetlim premenovima u smedjoj kosi kako me merzi.
Pa ne, divno.
Kako je meni zivot lep.
Odvukla sam se gore u sobu i istusirala se. Posto sam zelela izgovor da sto duze ne idem do Lukasa i Hejzel, oprala sam i kosu.
Osusila sam je i podigla u visoku, neurednu pundju na temenu.
Obula sa,m crne helanke i moje ljubicaste Timberland cizme uz ljubicastu tuniku.
Trebalo mi je jos izgovora, pa sam zato sela i igrala se belim Iphone-om sve dok nisam istrosila svu bateriju koju sam imala.
I dalje mi se nije islo, pa sam bacila telefon na krevet i obisla osamdeset dva kruga oko svojje zgrade.
Tad mi je ponestalo izgovora, pa sam se uputila ka Hejzel i Lukasu, sto sam sporije mogla.
Onda sam dvadeset minuta stajala ispred njihove kapije i razmisljala da li da udjem.
Nije mi se ulazilo.
Ipak, psole 10 minuta smogla sam snage i gurnula vrata.
Koracala sam lagano.
Prazni, kristalno cisti hodnici od belog mermera i stakla blistali su. Mogla sam da vidim svoj odraz na pudu i zidovima. Na svaka 2 metra bili su stakleni stocici i na svakom je bila kristalna saksija sa po jednom belom orhidejom.
Hodnici su odzvanjali od mojih koraka.
Plasila sam se da ne naletim na nekoga pa sam hodala oprezno i bojazljivo.
Stigla sam do Hejzeline sobe i stala da stojim ispred, jer sam cula da Hejzel prica sa nekim na telefon.
„... ne, ne, ne i NE! Rekla sam ti da moraju da budu roze sa zlatnim. Ne zanima me sto imaju samo sa srebrnim! Tatice, nadji mi te cizme!!! Kako to mislis ne proizvode se?! BAS ME BRIGA! Proveri u nekoj drugoj Chanel radnji! A sada me izvini, moram da se javim na jedan poziv...“
Posle kratke pauze, cula sam zvuk zvonjave njenog mobilnog, a onda i nju:
„Cao, BJ... Da, da, znam, osamarila te je... Rekla sam 100 dolara! Ne zanima me! Sta!? Ne pada mi napamet to sto si je dva puta poljubio! TO je bio TVOJ izbor.Ja sam rekla da je poljubis JEDNOM, da ovaj moj to vidi, i za to smo se dogovorili 100 dolara! Samar i drugi poljubac me ne zanimaju, to neka ti ona plati. Pa NARAVNO da znam da ti ona NECE platiti za unistenje veze sa mojim bratom, ali...“
Nisam htela vise da slusam.
Kupicu novu cetku i nove papuce.
Zaljubicu se u nekog drugog.
Nekog podjednako slatkog i osecajnog i sa predivnim licem i prvastim nosem...
Okrenula sam se i resila da odem.
Onda sam se zakucala u Lukasa koji je sve vreme stajao iza mene.
To me je podsetilo na sudar sa BJ-em u kaficu.
STVARNO nisam htela jos jednu raspravu.
Nisam htela da mi Lukas opet kaze da me mrzi.
Odvojila sam se od njega, zaobisla ga i potrcala ka vratima.
Cula sam ga iza sebe kako vice: „Saro, cekaj!“
Nisam htela da stanem.
Nisam htela da se svadjam sa njim.
Ja nega volim.
On mene mrzi.
Ja ne zelim da on meni kaze da me mrzi.
Jer a njega volim.
I tako, stigla sam do vrata i gurnula ih i istrcala napolje.
Ali, Lukas me je stigao i uhvatio za ruku, i nekako me je u isto vreme cimnuo i okrenuo tako da mi se lice naslo na 10 centimetara od njegovog. I dalje me je drzao za ruku.
Otimam se.
Jaci je od mene, pa me drzi tu bez problema, i pita me:
„Ti NISI zaljubljena u BJ-a?“
Odmahnula sam glavom.
„I moja glupa sestra mu je PLATILA da te poljubi u poslasticarnici?“
Ok. Ovo je lose.
Ovo je stvarno, stavrno, stvarno lose.
Necu da se svadjam sa Lukasom.
Sada cu lepo i mirno da odem i da umrem na nekom mirnom, tihom i mracnom mestu.
Pocela sam: „Lukase, ja...“
Ali nisam uspela da zavrsim, jer sam osetila Lukasov jezik u svojim ustima.
Bio je to pravi filmski poljubac.
Pustio mi je ruku, uhvatio me oko struka i privukao sebi. Jednu ruku drzao je na mom struku, a drugom mi je prelazio preko ledja.
Ja sam obavila ruke oko njegovog vrata i uzvratila mu poljubac.
*
„LILI!“
„Mmmm.... sta je?“
„LILI, ovog sekunda da si dosla“.
„Saro, sad je 2 posle ponoci!“
„LILI, POJAVI SE!“
„Grrr... evo, idem...“
Ispricala sam cupavoj i dzangrizavoj Lili sve o tome kako me je Lukas KONACNO poljubio.
Lili je zinula.
Onda je napavila grimasu
Onda me je raspalila jastukom.
„Ti srecnice jedna srcna!“

Inspirisano knjigama
Vestice se ne ljube Hortenza Urlih
Ipak, zbog ljubavi vredi patiti Hortenza Urlih
Alis izmedju dve vatre Dzudi Kertin 
Nesto mi se desava sa znakovima interpunkcije ne mogu da ih stavim na kraj, ide stalno na pocetak recenice :O
Izvinite

Kako vam se dopada nastavak romana?
Je l' vam se svidja kraj?
-Jedva cekate sledeci roman
?

Natalija
.

18 коментара:

  1. Анониман16.9.14. 22:30

    Najsavršeniji roman... Jedva čekan slijedeći :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.9.14. 22:32

    Joooj!!!!S-A-V-R-S-E-N ROMAN :**

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16.9.14. 22:37

    Na sd-u si lijepa,ja sam mrshoneyglam poslala sam ti zah prihvati plzz :**

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.9.14. 22:38

    Predivno♥♥♥Jedva čekam slijedeći roman!Čitanje mi je bilo uzbudljivo,nekad čak i tajanstveno....Nadam se da će slijedeći roman imati više dijelova od Trougla i da će imati više i komentara,s obzirom na to da se maximalno trudiš.
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  5. Ajme, savršen je. Tako je romantično *-* Čak sam se i ja koja inače ne plačem zbog ljubavnih priča skoro rasplakala. Da skratim, jednostavno je savršen *Q* (znam da sam to dva puta napisala ali nema druge riječi) Jedva čekam sljedeći roman! *-* I moram pročitati ove knjige na kraju, zvuče zanimljivo. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17.9.14. 07:25

    AHHHHH sva sam se najezilaaaa tako je dobar ne mogu da se oprostim od romanaaaaa kako je dobar dobarrrr agrrrrrrrrrrr *-** :* Savrseno pises nek drugi bude drugaciji ustvari nemojjj kad ce biti drugi romannnnn pusaa :*

    irena90(stari profil ilma0)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман17.9.14. 07:36

    Ovo je najbolji roman ikada.*_* Znala sam da ce Sara i Lukas biti zajedno.♥Nadam se da ce sledeci biti isto ovako dobar,ma sta dobar,ODLICAN.Ovaj deo sam toliko ocekivala i napokon si ga objavila.Citala sam ga sa osmehom na licu.Ti si zasluzila bar 100 komentara na ovom postu,jer ja ne znam osobu koja ne cita ovaj roman!Ma ovo je bilo PRESAVRSENO!Stvarno nemam rec koja ce opisati tvoj trud koji si ulozila u ovaj roman i ostala sam bez teksta..Kraj je stvarno super i jako romantican! :D Jedva cekam sledeci roman!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман17.9.14. 08:13

    Presavrsen je♥

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман17.9.14. 10:50

    super je.♥

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман17.9.14. 11:55

    savrsenoooooooooo extra,prelepoooooooooo!♥ jedva cekam drugi roman,Natalija,rodjena sii da pises romane!♥♥♥♥
    anastevic05

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман17.9.14. 14:15

    ovo je najbolji roman ikad*_____*:OOOOO
    lana123lanadiva

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман17.9.14. 20:38

    jedva sam čekala zadnji dio obožavam ovaj roman i sigurno ću i sve ostale

    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман17.9.14. 22:34

    Rasplakala sam se skoro.Pree je

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман17.9.14. 22:40

    Ovo je najbolji roman koji sam pročtala(a veruj,bilo ih je mnogo)!!!!Ti si talentovana devojka koja prekrasno piše....Sviđa mi se tvoja dollie,tvoj apartman,tvoj stav,tvoje vrline,tvoj stil.....Najviše od svega,sviđa mi se to što si svoja,što imaš svoje JA.

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман17.9.14. 22:41

    Prefino.....Plačem :)

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман18.9.14. 14:07

    Najbolji roman na blogovima ikad! *o* Ne mogu da docekam sledecii. Napisi ga sto prije, molim tee. :D Kraj je savrsen.. :) Amazing job! xD ♥
    -fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши
  17. Naco...Ja placem...Ja placem koliko je roman dobar :D Najbolja si ❤❤❤

    ОдговориИзбриши