expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 9. 2014.

Styling in Suite #77 -

Hellouuu svima! :D
Malo pre sam se vratila iz skole...
Bas sam umorna...
Posto sam stvramo umorna,odmah prelazimo na post
Evo stajlinga:
Meni se bas svidja :D
Ova vam je jedna od ideja kako da iskombinujete onu majicu iz Bonjour Bizou!
Ukupna cena je nege oko 200-300 sc
Sve je u sc,kao i obicno :D
Kasnije cu napraviti jedan stajling u kome cu koristiti i predmete za sc i sd :D

Da li vam se svidja stajling?
Ocena od 1 do 5 ?
Komentarisite! 
(15 poena)
NataStarDoll01

4 коментара:

  1. Анониман9.9.14. 16:25

    Meni se jako sviđa!5!
    DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман9.9.14. 19:40

    Pa stajling je lep.:)
    A još je skoro pa besplatan i za sc je! :'D
    Ocena je totalna petica.:')

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.9.14. 21:44

    Nikad nisam znala kako napraviti stajling sa tom majicom,ali ti si je super uklopila,hvala na pomoci :D
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши