expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 9. 2014.

Stardoll nepravda #7

Hi!
Kao što sam i rekla evo ga novi post.:)

Za današnju "Stardoll Nepravdu" izabrala sam MSW i CG/NCG.
Pitate se zašto?Saznaćete čitajući ostatak posta.

Kao nepravda za MSW je to što priliku da postanu MSW dobijaju samo Royaliti i Superstar članovi.
Retko kada i Superstar,najcešće Royaliti.
To je nepravda jer pobeke "obične" (kako ih poneki zovu) lutke nemaju pravog novca da daju za igricu,jaka im je želja da postanu MSW a to je skoro nemoguće.
Jer puno njih mole na čavrljanju i oni kažu "ok" a u stvari ni ne posjete vašu lutku.Znam možda nemaju vremena,ali nakon 5 minuta tebe mole da glasaš za njih.Kada nećeš ti da glasaš niti da uzvratiš glas nemoj ni moliti druge da ti to urade!Ima slučajeva ono kao "glasaj za mene ncg ili msw uzvraćam glas "
I nakon toga ja glasam za njih i jedna mi kaže "hahahaha prešla sam te neću hlasati za tebe :D".
I tako poneke lutke nemaju šansu da postanu cg i ncg ili ti MSW.
SS i Royaliti lutke imaju više sd na stardollu i mogu slati poruke,dok poneke i nemaju toliko.

Eto dođosmo i do kraja posta!
Nadam se da vam se post svidio!
KOMENTIRAJTE!
Komentarisanje donosi 15 poena na vašoj SOSD kartici.

EmanaaKoll

6 коментара:

  1. Анониман6.9.14. 20:59

    Koliko puta se meni desilo da neko napise ok,ali me ni ne poseti...ali skoro svi ss su nekako umisljeni i prave se vazni,ali nisu svi samo poneki
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. I ja mislim da SS/Roy. clanovi imaju vise mogucnosti za postat NCG/CG/MSW,ali ponekad i Non-SS postanu NCG/CG.

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.9.14. 10:16

    I ja se slazem da ss i roy. clanovi imaju 100 puta vece sanse da postanu NCG/CG ili MSW,ali ponekad se desava da i non SS postanu NCG/CG..... ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7.9.14. 11:57

    Većina superstar i royaliti članova su umišljeni.No,postoje i oni dobri kao naprimer Mici ona je royaliti ali nije umišljena.I ja se slažem da superstar i royaliti članovi imaju više šanse da postanu NCG/CG ili MSW.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7.9.14. 13:49

    Slazem se :'( Stavrno nisu fer :(

    funnycool545

    ОдговориИзбриши