expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 9. 2014.

Nagrade povodom mog 80. posta :)

Hellouuuu!
Pa ovako...
Posto je Natalija napravila ogromnu zbrku jer cu ja raditi makeupe,nece biti te nagrade.
Bice drugih nagrada umesto Makeupa
Pa evo nagrada:
1x post posvecen samo njoj/njemu
1x mini-intervju koji ce biti objavljen u mom sledecem postu 
4x Styling in Suite   
5x dizajn iz Stardesign interijer
1x grafika
Opet su 12 nagrada!

Evo prijavljenih:
Shinymomomom
 mirhacool
nicole321cool2
LuckyMicika
katyperylove18
Tena_Candy
PrincessAntea99
DivaKata
Shaman_Girl1
lila28love
KittySarah1122
StarMicaHeart

Posto vas ima tacno 12,svi cete osojiti nesto!


Evo ko je dobio post posvecena samo njemu/njoj:
DivaKata

Mini-intervju osvaja:
nicole321cool2 (javi mi se na chatu kad mogu da te intervjuisem :))

Styling in Suite osvajaju:
KittySarah1122
LuckyMicika
Shaman_Girl1
katyperylove18

Dizajne interijera osvajaju:
PrincessAntea99
lila28love
Tena_Candy
Shinymomomom
StarMicaHeart

Grafiku osvaja:
mirhacool

Nadam se da ste zadovojni nagradama! ♥
Dobicete ih u petak jer mi treba vremena da sakupim sc za interijer i da napravim grafiku i stajlinge!

To bi bilo tooo ♥

Komentarisite ♥
(15 poena)
NataStarDoll01

6 коментара:

  1. Анониман16.9.14. 18:26

    Jedva čekam da vidim moju grafiku.^--^
    Bila bi sretnija da sam dobila post posvećen meni ili intervju.:D ♥
    Ali nema veze,zadovoljna sam i sa ovom nagradom.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.9.14. 20:38

    Hvala tii♥P.S. Izvini jer sam te optužila zbog Natalije da si ljubomorna.To je moja sestra pisala :/
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.9.14. 10:16

    Hvala ti mnogo.:)♥ Jedva cekam vidjeti post posvecen samo meni.:) Sretna sam sto sam dobila taj poklon.:) Zadovoljna sam svojom nagradom, jako.:)
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Jeeeij! Dobila sam Styling-In-Suite jeaa! Presrecna sam joooj! Hvala Natoo! ♥♥♥♥
    - Shaman_Girl1

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19.9.14. 19:52

    Hvalaaa mnogo.Presrecna sam♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши